Jura Krakowsko-Częstochowska Mapa wodoodporna -  - książka

Jura Krakowsko-Częstochowska Mapa wodoodporna książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Jura Krakowsko-Częstochowska to wyjątkowy i niepowtarzalny region w naszym kraju. Może poszczycić się ogromną liczbą różnorodnych skał i ostańców, oplecionych siecią dróg wspinaczkowych. Jej podziemny świat tworzą tysiące jaskiń oraz grot. Ukształtowanie terenu z wąwozami, płaskowyżami i łagodnymi wzgórzami, bogactwo zabytków oraz zagospodarowanie korzystnie wpływają na rozwój turystyki. Niezmiernie istotna jest gęsta sieć szlaków turystycznych, które umożliwiają dogodne dotarcie do wszystkich najciekawszych zakątków. Nie brakuje tu licznych stadnin i ośrodków jeździeckich, umożliwiających uprawianie turystyki konnej.

Mapa Jury Krakowsko-Częstochowskiej łączy Kraków z Częstochową a jej zasięg wyznaczają: Mstów na północy, Częstochowa i Trzebinia na zachodzie, Siewierz i Alwernia na południu oraz Kraków na wschodzie. Jest to mapa dwustronna w skali 1:50'000.

Ułatwia zwiedzanie Jury Krakowsko-Częstochowskiej miłośnikom wszelkich form turystyki, bowiem zostały zaznaczone na niej szlaki piesze, rowerowe i konne, w tym najważniejsze: pieszy i rowerowy Jurajski Szlak „Orlich Gniazd” a także m. in. Szlak twierdzy Kraków, Szlak Walk 7 Dywizji Piechoty, Szlak im. Krasińskiego, Szlak Zamonitu, Szlak Żarecki. Mapa idealnie nadaje się do uprawiania wszelkich form turystyki. Bez trudu znaleźć na niej można wszystkie atrakcje Jury Krakowsko-Częstochowskiej, nie tylko te najbardziej znane, jak zamki i warownie jurajskie czy jaskinie jurajskie, ale także atrakcje przyrodnicze, zabytki architektury drewnianej i wiele innych.

Liczba stron: 2

ISBN: 9788381844192

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.