Kak raz Jęz rosyjski 1 Podręcznik - Tatarchyk Olga - książka

Kak raz Jęz rosyjski 1 Podręcznik książka papierowa

Tatarchyk Olga

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: WSiP
  • Kategoria: Lektury
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2019
Opis

Cykl podręczników Как раз jest przeznaczony dla uczniów rozpoczynających naukę języka rosyjskiego po szkole podstawowej, którzy nie zdają matury z tego przedmiotu. Nacisk został w nim położony na realizację treści nauczania i kształcenie umiejętności wskazanych w podstawie programowej, wersja III.2.0. Jest w pełni zgodny z wymaganiami nowej podstawy programowej i prowadzi do osiągnięcia poziomu A2+.

Koncepcja metodyczno-dydaktyczna podręcznika Как раз opiera się na założeniach dydaktyki komunikacyjnej. Zgodnie z nimi przez prezentowanie języka w realnych kontekstach komunikacyjnych uczniowie nabierają biegłości w realizowaniu różnych, właściwych dla danej sytuacji celów komunikacyjnych.

Tematy poruszane w lekcjach są doskonale dostosowane do zainteresowań dzisiejszych nastolatków. Współczesne rosyjskie słownictwo wprowadzane na kartach książki ułatwia uczniom rozumienie tekstów użytkowych.

Cykl zakłada autonomiczne kierowanie procesem uczenia się przez ucznia oraz indywidualizację nauczania, czemu sprzyjać mają dodatkowe materiały: Культурный шок (teksty o tematyce realio- i kulturoznawczej dotyczące Rosji) oraz moduł На шестёрку! (strona z zadaniami trudniejszymi dla uczniów zdolniejszych, chcących w szerszym zakresie poznać język rosyjski).

Dodatkowo zastosowano w nim spiralny układ treści, polegający na powracaniu do zagadnień poruszonych wcześniej w celu ich utrwalenia i poszerzenia.

Liczba stron: 164

Format (wymiary): 20.5x28.5cm

ISBN: 9788302181085

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.