Kapitał ryzyka w przedsiębiorstwie - Wieczorek-Kosmala Monika - książka

Kapitał ryzyka w przedsiębiorstwie książka papierowa

Wieczorek-Kosmala Monika

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

70,00 zł
od 35,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Zintegrowane podejście do zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie cieszy się rosnącym zainteresowaniem tak środowiska nauki, jak i praktyki. Niniejsza monografia wpisuje się w tę tematykę, eksponując powiązania zarządzania ryzykiem z podejmowaniem decyzji finansowych w przedsiębiorstwie. W centrum rozważań umiejscowiono kategorię kapitału ryzyka, która rozpatrywana jest z perspektywy problemu finansowania skutków realizacji ryzyka w przedsiębiorstwie. Przyjmując zintegrowane podejście do zarządzania ryzykiem, decyzje o pozyskaniu i zastosowaniu kapitału ryzyka ukazano jako element procesu kształtowania struktury kapitału w przedsiębiorstwie, z uwzględnieniem problemu kreacji wartości przedsiębiorstwa.

Publikacja dedykowana jest przede wszystkim badaczom zainteresowanym zgłębianiem problemu ryzyka w działalności przedsiębiorstwa oraz zintegrowanym podejściem do zarządzania ryzykiem. Prezentowane treści mogą również stanowić źródło wiedzy dla środowiska praktyki. Dotyczy to w szczególności określenia kierunków pozyskiwania kapitału ryzyka w przedsiębiorstwie, gdzie uwzględniono relatywnie mało znane w Polsce metody alternatywnego transferu ryzyka (tzw. ART). Publikacja może również przyczynić się do lepszego zrozumienia holistycznego podejścia do zarządzania ryzykiem, dzięki prezentacji kierunków identyfikacji powiązań poszczególnych etapów procesu zarządzania ryzykiem z podejmowaniem decyzji finansowych w przedsiębiorstwie.

Liczba stron: 308

Format (wymiary): 17.0x24.5cm

ISBN: 9788375567120

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.