Kitesurfing bezpieczny i łatwy - Kunysz Piotr - książka

Kitesurfing bezpieczny i łatwy książka papierowa

Kunysz Piotr

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Kitesurfing jest sportem bezpiecznym, pod warunkiem, że osoby które go uprawiają posiadają odpowiednią wiedzę i umiejętności oraz postępują zgodnie z pewnymi zasadami. Zasady te oraz umiejętności można poznać i zdobyć wyłącznie na kursie, pod okiem wykwalifikowanego instruktora. Książka ta powinna być jedynie dopełnieniem wiedzy przekazywanej na kursach dla początkujących oraz przypomnieniem teorii dla już pływających kitesurferów.
Takie podejście do kitesurfingu gwarantuje wiele przyjemności już od momentu pierwszych kontaktów z latawcem. Będzie on wtedy łatwy i bezpieczny !

Autor
Dr Piotr Kunysz
Kitesurfer od 2003 roku.

Kierownik Zespołu Sportów Zimowych Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu.
Instruktor IKO level II oraz instruktora kitesurfingu MENiS.
Instruktor wykładowca Polskiego Związku Snowboardu, instruktor Polskiego Związku Narciarskiego oraz IVSI (uprawnienia międzynarodowe).
Szef Komisji Szkolenia PZS oraz członek Zarządu PZS.
Właściciel Centrum Szkolenia Kite & Snow SIGN-X.
Autor książki „Snowboard – śladami instruktora”.
Redaktor książki „Teoretyczne podstawy wybranych dyscyplin zimowych”.
Współautor książki „Snowboard – technika, metodyka, szkolenia”.
Autor ogromnej liczby materiałów szkoleniowych, promotor ponad 30 prac magisterskich z zakresu snowboardu i kitesurfingu.
Współpracownik magazynów „Snowboard”, „Sportowy styl”.
Redaktor naczelny nr 1–5 magazynu „Free & Style”.
Autor wielu artykułów naukowych, uczestnik międzynarodowych konferencji naukowych.

Liczba stron: 312

Format (wymiary): 16.8x24.0cm

ISBN: 9788370206468

Wydanie: 5

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.