Kocie mojo czyli jak być opiekunem szczęśliwego kota - Galaxy Jackson, Delgado Mikel, Rock Bobby - książka

Kocie mojo czyli jak być opiekunem szczęśliwego kota książka papierowa

Galaxy Jackson, Delgado Mikel, Rock Bobby

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Wszechstronny poradnik gospodarza programu Kot z piekła rodem. Jackson Galaxy pokazuje, w jaki sposób zrozumieć kocie zachowanie i uczynić kota zdrowym i szczęśliwym.
Mojo to pewność siebie, którą kot przejawia, gdy czuje się swobodnie i może się zachowywać w zgodzie ze swoimi instynktami. Gdy pewności siebie brak, pojawiają się problemy: agresja, lękliwość, załatwianie się poza kuwetą. Pomoc w odkryciu i wykorzystaniu kociego mojo – oto misja Jacksona Galaxy.
Ta książka to fascynująca podróż po kocim świecie, a także skarbnica wiedzy na temat opieki nad mruczkami. Od zapewnienia kociętom właściwego startu w sensie społecznym do troski o seniorów, Kocie mojo prezentuje całe spektrum fizycznych i emocjonalnych potrzeb kotów – podejmuje tematy takie jak pielęgnacja, żywienie, zabawa czy bezstresowe wizyty u weterynarza.
Pozycja obowiązkowa dla każdego odpowiedzialnego opiekuna.
***
Jackson zmienia nasz sposób patrzenia na koty, ukazując nam kota pierwotnego, który drzemie w każdym z naszych podopiecznych. To właśnie poprzez pielęgnowanie kociej natury zapewnimy szczęście naszym mruczkom i zniwelujemy większość problemów behawioralnych.
Autor daje nam cenne wskazówki, które pozwolą z większą uważnością obserwować i rozpoznawać kocie zachowania i potrzeby, a przez to rozwijać kocie mojo.
Mieszko Eichelberger, koci behawiorysta, kocie-porady.pl

Liczba stron: 448

Rok wydania: 2023

Tłumacz: Nowak Monika

Format (wymiary): 14.0x20.5cm

ISBN: 9788381292603

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.