Koncepcja Czystszej Produkcji narzędziem realizacji idei zrównoważonego rozwoju - Sitko-Lutek Agnieszka, Lutek Wojciech - książka

Koncepcja Czystszej Produkcji narzędziem realizacji idei zrównoważonego rozwoju książka papierowa

Sitko-Lutek Agnieszka, Lutek Wojciech

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

65,10 zł
od 32,60 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Celem głównym monografii jest ocena wykorzystania koncepcji Czystej Produkcji w wymiarze środowiskowym, ekonomicznym oraz społecznym poprzez prezentacje dobrych praktyk w wybranych podmiotach biznesowych.
Koncepcja Czystej Produkcji (ang. Cleaner Production) jest dynamicznie rozwijającą się ideą na rzecz upraktycznienia zrównoważonego rozwoju.

Recenzowana monografia jest niezwykle interesującym i wartościowym opracowaniem naukowym z uwagi na następujące okoliczności: oryginalność rozważań zawężoną do problematyki Czystej Produkcji (na rynku istnieje bardzo niewiele zwartych opracowań opisujących to zagadnienie); wnikliwe, krytyczne i pogłębione studia literaturowe z zakresu prezentowanych aspektów, połączenie wiedzy teoretycznej z systemową, prawną i organizacyjną; zaprezentowanie szczegółowych studiów przypadku z zakresu Czystej Produkcji w polskich przedsiębiorstwach; interdyscyplinarność i fachowość wiedzy Autorów; zrozumiałość, przejrzystość i czytelność prowadzonych rozważań.
Jestem przekonana, że spotka się ona z zainteresowaniem i życzliwym przyjęciem przedstawicieli teorii i praktyki zarządzania przedsiębiorstwem. Może ona stanowić także atrakcyjne wsparcie w procesie dydaktycznym na wszystkich kierunkach i formach kształcenia związanych ze zrównoważonym rozwojem.
Z recenzji prof.. Dr hab.. Izabeli Jonek-Kowalskiej

Liczba stron: 320

Rok wydania: 2024

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788322798409

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.