Konsumpcja odpowiedzialna wyzwanie dla zarządzania rozwojem - Wróbel Magdalena - książka

Konsumpcja odpowiedzialna wyzwanie dla zarządzania rozwojem książka papierowa

Wróbel Magdalena

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

65,00 zł
od 32,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Monografia jest twórczym rozwiązaniem problemu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną, umiejscowionego w obszarze zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym oraz nowego, modelowego ujęcia tego procesu. Autorka podjęła ambitną próbę nowego podejścia do procesów konsumpcji od strony podmiotowej - cech zachowań człowieka występującego w roli konsumenta, ujęcia nawiązującego bezpośrednio do świadomości człowieka oraz do jednej z najważniejszych kategorii - jego odpowiedzialności. W książce dokonano empirycznej weryfikacji procedur umożliwiających implementację konsumpcji odpowiedzialnej w procesy zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym, a także stopnia, w jakim program kształcenia umożliwia wdrażanie modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną.

W publikacji Autorka przedstawiła:
- rozwój zrównoważony i trwały jako koncepcję oraz zasadę zarządzania,
- świadomość i konsumpcję jako kategorie nadrzędne w zarządzaniu rozwojem,
- procedury umożliwiające zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną,
- konstrukcję modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną,
- implementację modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki.

Książka jest adresowana zarówno do wszystkich osób zainteresowanych współczesnym konsumentem, jak też do przedstawicieli administracji publicznej odpowiedzialnych za tworzenie i realizację strategii rozwoju oraz studentów i pracowników naukowych uczelni. Monografia jest twórczym rozwiązaniem problemu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną, umiejscowionego w obszarze zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym oraz nowego, modelowego ujęcia tego procesu. Autorka podjęła ambitną próbę nowego podejścia do procesów konsumpcji od strony podmiotowej - cech zachowań człowieka występującego w roli konsumenta, ujęcia nawiązującego bezpośrednio do świadomości człowieka oraz do jednej z najważniejszych kategorii - jego odpowiedzialności. W książce dokonano empirycznej weryfikacji procedur umożliwiających implementację konsumpcji odpowiedzialnej w procesy zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym, a także stopnia, w jakim program kształcenia umożliwia wdrażanie modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną.

W publikacji Autorka przedstawiła:
- rozwój zrównoważony i trwały jako koncepcję oraz zasadę zarządzania,
- świadomość i konsumpcję jako kategorie nadrzędne w zarządzaniu rozwojem,
- procedury umożliwiające zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną,
- konstrukcję modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną,
- implementację modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki.

Książka jest adresowana zarówno do wszystkich osób zainteresowanych współczesnym konsumentem, jak też do przedstawicieli administracji publicznej odpowiedzialnych za tworzenie i realizację strategii rozwoju oraz studentów i pracowników naukowych uczelni.

Liczba stron: 284

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788375569469

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.