Krew, która nas dzieli - Prusinowska Edyta - książka

Krew, która nas dzieli książka papierowa

Prusinowska Edyta

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

54,99 zł
od 27,59 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Kto by przypuszczał, że w Windermore mieszkają wampiry? Na pewno nie Dakota. Zbliżały się egzaminy końcowe, a ona postawiła sobie jeden cel: dostać się na studia medyczne. I nawet jeśli nie wszystko szło zgodnie z planem, a po śmierci jej taty życie wywróciło się do góry nogami, nie zamierzała rezygnować z marzeń. Dlatego kiedy kolega z klasy prosi ją o korepetycje, Dakota zgadza się niemal bez wahania – w końcu to dobra okazja, żeby powtórzyć cały materiał, a Henry, powiedzmy to wprost, jest dość intrygujący. Plan byłby niemal idealny, gdyby nie to, że spokojne życie miasteczka przerywa tajemnicza śmierć jednego z nauczycieli, a Dakota z Henrym mimowolnie są w centrum wszystkich wydarzeń… Wkrótce okaże się, że Windermore kryje wiele tajemnic, a sekrety, jakie poznali, nieodwracalnie zamkną Henry’emu i Dakocie drogę powrotu do normalnego życia. Czy w obliczu niebezpieczeństw będą gotowi poświęcić wszystko dla siebie nawzajem? Edyta Prusinowska - blogerka, influencerka i ulubienica instagramowej społeczności. W internecie jest znana pod pseudonimem Eniiablog. Jej blog śledzą rzesze fanów, a kanał na YouTubie subskrybują tysiące użytkowników. Uwielbia herbatę jaśminową, która pozwala jej się zrelaksować. Zadebiutowała książką „Opowiem o tobie gwiazdom”, która z miejsca podbiła serca czytelników. Jej kolejna książka – „Truskawkowy blond” powtórzyła ten sukces. Zakochana w podróżach, herbacie jaśminowej i kulturze koreańskiej.

Liczba stron: 400

Rok wydania: 2023

Format (wymiary): 13.5x20.5cm

ISBN: 9788381353441

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.