KRI Kluczowe wskaźniki ryzyka w zarządzaniu płynnością finansową przedsiębiorstwa - Wieczorek-Kosmala Monika, Doś Anna - książka

KRI Kluczowe wskaźniki ryzyka w zarządzaniu płynnością finansową przedsiębiorstwa książka papierowa

Wieczorek-Kosmala Monika, Doś Anna

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Koncepcja kluczowych wskaźników ryzyka (KRI) wywodzi się z zarządzania ryzykiem instytucji finansowych. Niniejsza monografia zawiera dopracowaną merytorycznie i analitycznie autorską propozycję wykorzystania tych miar w przedsiębiorstwach niefinansowych. W płaszczyźnie teoretycznej poruszono problemy:
• roli i znaczenia KRI w zarządzaniu ryzykiem,
• ogólnych ram identyfikacji KRI i zasad tworzenia systemu KRI w przedsiębiorstwie,
• właściwej budowy i interpretacji KRI,
• możliwości i kierunków budowy systemu KRI dla wsparcia zarządzania ryzykiem płynności finansowej w przedsiębiorstwie.

Monografia adresowana jest zarówno do przedstawicieli środowiska nauki, jak i praktyki. W sferze naukowej zakres problemowy monografii może stanowić inspirację do badań prowadzonych w obszarze finansów przedsiębiorstwa, analizy finansowej i zarządzania ryzykiem. Zaproponowany system kluczowych wskaźników ryzyka płynności ma natomiast walor aplikacyjny i może stanowić wsparcie decyzji menadżerskich w obszarze zarządzania płynnością finansową. Jest to bowiem zestaw narzędzi, który można zaadaptować do istniejących w przedsiębiorstwie systemów informatycznych, wspomagających zarządzanie zapasami, należnościami, gotówką i zobowiązaniami bieżącymi. Publikacja spotka się również z zainteresowaniem tych studentów, którzy pragną pogłębić wiedzę i kompetencje w sferze decyzji operacyjnych przedsiębiorstwa.

Liczba stron: 160

Format (wymiary): 16.5x24.0cm

ISBN: 9788375567076

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.