Książka o narkotykach - Janiszewski Boguś - książka

Książka o narkotykach książka papierowa

Janiszewski Boguś

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

59,99 zł
od 30,09 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Agora
  • Język: polski
Opis

Nie bierzesz, ale o tym słyszałaś/słyszałeś? Przeczytaj. Ty nie bierzesz, ale inni tak? Przeczytaj. Czegoś tam spróbowałaś/spróbowałeś i nie wiesz, co teraz? Przeczytaj. Walisz regularnie? Nie trać czasu na czytanie, tylko zwróć się do specjalisty. Z tej książki dowiecie się wszystkiego, o czym zapomniał lub nie chciał powiedzieć wam dealer. Warto ja przeczytać i wygrać życie. - dr Eryk Matuszkiewicz, toksykolog i wykładowca akademicki Substancje psychoaktywne są wśród nas, a samo straszenie nimi nie działa. Pora na zmianę narracji! - Natalia Juszczak, psycholożka, specjalistka psychoterapii uzależnień Dorośli, a na pewno większość z nich, boją się narkotyków. Tymczasem młodych ludzi substancje psychoaktywne fascynują. I z dużym prawdopodobieństwem się z nimi zetkną. W „Książce o narkotykach” czytelniczki i czytelnicy znajdą sprawdzone informacje o tym, czym są substancje psychoaktywne, jak działają na mózg i organizm człowieka, czym różnią się między sobą, ale też o tym, na czym polega mechanizm uzależnienia. Otrzymacie też wskazówki gdzie szukać pomocy, gdy sprawa wymyka się spod kontroli. Jest tu solidna dawka wiedzy, podanej w przystępnej formie przez Bogusia Janiszewskiego, który specjalizuje się w tłumaczeniu trudnych tematów młodym ludziom. Za niepowtarzalną warstwę graficzną odpowiada Max Skorwider. "Książkę o narkotykach" konsultowało szerokie grono ekspertów: lekarzy, specjalistów uzależnień, terapeutów i prawników.

Liczba stron: 232

Rok wydania: 2024

Format (wymiary): 19.0x24.5cm

ISBN: 9788326841996

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.