Kształtowanie wartości w zarządzaniu przedsiębiorstwem. - Jaki Andrzej, Ćwięk Wojciech, Rojek Tomasz - książka

Kształtowanie wartości w zarządzaniu przedsiębiorstwem. książka papierowa

Jaki Andrzej, Ćwięk Wojciech, Rojek Tomasz

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

68,00 zł
od 34,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Pojawienie się i upowszechnienie nieklasycznej własności prywatnej przedsiębiorstwa opartej na rozdzieleniu własności i zarządzania, a następnie zdominowanie przez ten typ własności współczesnych gospodarek zrodziło potrzebę poszukiwania nowych rozwiązań zarządczych, gwarantujących zarówno efektywną realizację celów właścicieli przedsiębiorstw, jak i stworzenie skutecznych mechanizmów zapewniających integrację tych celów z celami menedżerów. Odpowiedzią na takie zapotrzebowanie było powstanie i szybki rozwój koncepcji zarządzania wartością (value based management) integrującej strategię przedsiębiorstwa ze sferą zarządzania finansami.

W monografii zaprezentowano znaczenie kategorii wartości przedsiębiorstwa oraz mechanizmów jej pomiaru i oceny jako determinantów procesu ewoluowania współczesnego zarządzania. Wśród omówionych zagadnień:

• złożone uwarunkowania procesu zarządzania przedsiębiorstwem w warunkach oddziaływania procesów globalizacji – ich prezentacja i ocena
• znaczenie kategorii wartości z punktu widzenia mechanizmów zarządzania przedsiębiorstwem oraz powstania i ewoluowania koncepcji zarządzania wartością
• istota oraz narzędzia pomiaru efektywności kreowania wartości przedsiębiorstwa
• wykorzystanie narzędzi pomiaru efektywności kreowania wartości dla potrzeb analizy kształtowania wartości przedsiębiorstw sektora budowlanego w Polsce.

Liczba stron: 258

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788381024853

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.