Kto co kupił - Świątek Monika - książka

Kto co kupił książka papierowa

Świątek Monika

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

9,99 zł
od 5,09 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Lilka Eryk i mama zrobili zakupy, ale to, co kupił tata dostarczy wszystkim najwięcej emocji.
„Kto co kupił”, to druga książeczka z serii „O Lilce i Eryku” do wczesnej nauki czytania metodą globalną, przeznaczona dla dzieci mieszkających zarówno w kraju, jak i za granicą.


„Lilka i Eryk” to seria do samodzielnego czytania dla dzieci w wieku 3–8 lat. To śmieszna historyjka opatrzona krótkim i bardzo elementarnym w swej prostocie tekstem, którego najważniejszą cechą jest to, że nie posiada znaków diakrytycznych i jest pisany dużymi, wyrazistymi literami. Czytanie tak skonstruowanego tekstu jest niezmiernie proste, albowiem te same słowa pojawiają się na kolejnych stronach, a obrazek ilustruje to, o czym traktuje treść podpisów. Nieskomplikowany tekst pod obrazkiem pozwala dziecku uwierzyć w to, że SAMO przeczyta, i że czytanie wcale nie jest takie trudne.
Seria „O Lilce i Eryku” to propozycja zarówno dla dzieci mieszkających w Polsce, jak i za granicą. „Tom TAM czyta sam, a TU Nina czytać zaczyna” – dopiski w rogach okładki odnoszą się do adresatów serii.
Dla dzieci mieszkających w Polsce to doskonała lektura wspomagająca pierwszy etap codziennej nauki czytania. Dla dzieci mieszakach poza granicami kraju – z oczywistych względów niemających na co dzień z polską całodzienną edukacją – to znakomita szkoła czytania w języku rodziców, dla których pytanie: „Jak mam za granicą nauczyć moje dziecko czytania po polsku?” – znajduje ostatecznie odpowiedź.

Liczba stron: 16

Format (wymiary): 19.0x19.0cm

ISBN: 9781838383527

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.