Kto to zrobił? Łamigłówki kryminalne - Moore Gareth,Jayne Ayres Laura - książka

Kto to zrobił? Łamigłówki kryminalne książka papierowa

Moore Gareth, Jayne Ayres Laura

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

39,99 zł
od 20,09 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Wyzwól swoją wewnętrzną Pannę Marple i przygotuj się do dedukowania, kto to zrobił, w tym przewrotnym zbiorze zagadek kryminalnych. Przestępcy knują, a ty masz ich powstrzymać. Wytęż więc umysł, zmierz się z nikczemnymi przestępcami i rozwiązuj małomiasteczkowe tajemnice. Załóż czapkę detektywa i przekonaj się, czy masz dość bystry umysł, by schwytać sprawców, zanim spowodują jeszcze więcej kłopotów. Czekają cię różnorodne łamigłówki i zagadki logiczne. Ta książka wystawi twoje umiejętności rozumowania na prawdziwą próbę! Przygotuj więc sobie filiżankę herbaty, chwyć ołówek, otul się kocem i do dzieła! Gareth Moore jest doktorem filozofii i autorem międzynarodowych bestsellerów z łamigłówkami oraz ćwiczeniami do stymulowania mózgu dla dzieci i dorosłych, w tym "Anti-stress Puzzles," "Ultimate Dot to Dot" czy "The Ordinance Survey Puzzle Book". Jego książki przetłumaczono na 35 języków, a w samej Wielkiej Brytanii sprzedano milion egzemplarzy. Moore stworzył również serwis internetowy z ćwiczeniami do stymulowania mózgu i codziennie aktualizowaną stronę z łamigłówkami . Laura Jayne Ayres jest autorką i badaczką łamigłówek. Po ukończeniu studiów z zakresu lingwistyki na Uniwersytecie Cambridge parała się dramatopisarstwem, ale po pewnym czasie dołączyła do zespołu łamigłówkowego doktora Garetha Moore’a. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Liczba stron: 224

Rok wydania: 2025

Tłumacz: Radzimiński Jakub

Format (wymiary): 15.3x23.4cm

ISBN: 9788310142733

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.