Kucharka szlachecka - Marciszewska Maria - książka

Kucharka szlachecka książka papierowa

Marciszewska Maria

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Kucharka szlachecka Marii Marciszewskiej to książka pełna wspaniałych, prostych przepisów dawnej kuchni. Zawiera około trzech tysięcy receptur, a także porady dotyczące prowadzenia domu i spiżarni. Reprint zdobią ponadto niezwykłej urody, bardzo misterne ryciny. Obok przepisu na pyszne zupy, kluchy, wykwintne mięsa znajdziemy zapomniane w naszej kuchni perduty, leguminy, jesiotrzynę oraz dzikie ptactwo. Sama lektura przyprawia o burczenie w brzuchu. Z książki dowiemy się jak przygotować doskonałe, domowej roboty kiełbasy, likiery, konfitury oraz wyczytamy szereg porad dotyczących samych sposobów przygotowywania potraw, czy radzenia sobie z przesolonymi daniami. Ponieważ, jak zaznacza we wstępie autorka, jest to podarek dla młodych gospodyń – książka zawiera także „babcine” sposoby wypastowania podłóg, wywabiania plam, prania jedwabiu, tuczenia zwierząt, a także przygotowywania kremu do twarzy i dbania o włosy.
Reprint oprawiony jest w twardą okładkę z jednolitą, matową oklejką. Zyskuje elegancji dzięki dopasowanym kolorystycznie kapitałkom. W żaden sposób nie ingerowaliśmy w treść książki, aby umożliwić Państwu nie tylko korzystanie z dobrodziejstwa staropolskiej kuchni, ale i pozwolić na delektowanie się polszczyzną przełomu wieków. Reprint ten będzie wyszukanym prezentem nie tylko dla kucharzy, zarówno zawodowych, jak też amatorów, ale także dla kolekcjonerów i miłośników książek. Gorąco polecamy.

Liczba stron: 610

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788378676355

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.