Kultura bezpieczeństwa pracy - Sadłowska-Wrzesińska Joanna - książka

Kultura bezpieczeństwa pracy książka papierowa

Sadłowska-Wrzesińska Joanna

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Połączenie refleksji teoretycznej z badaniami empirycznymi, badań jakościowych i ilościowych pozwoliło na stworzenie bardzo wartościowej i potrzebnej rozprawy dotyczącej jednego z najważniejszych problemów współczesności, zawierającej jednocześnie wiele wskazań natury prakseologicznej. (...) Pani Sadłowska-Wrzesińska udziela odpowiedzi na wiele ważnych pytań, a Jej rozprawa wnosi istotny wkład w rozwój humanistycznej, personalistycznej koncepcji samej pracy i gwarantującej jej nową jakość kultury bezpieczeństwa pracy. Wysoka świadomość metodologiczna Autorki pozwoliła na przedstawienie kultury bezpieczeństwa pracy w sposób holistyczny i interdyscyplinarny, miejscami nowatorski, co jest rysem charakterystycznym dynamicznie rozwijanych w ostatnich latach nauk o bezpieczeństwie.
Z recenzji prof. zw. dr. hab. Ryszarda Rosy

Opracowanie zawiera bogatą wiedzę z zakresu kultury bezpieczeństwa pracy – ze szczególnym ukierunkowaniem wysiłku badawczego na modelowanie zrównoważonego bezpieczeństwa pracy. Wiedzę tę zaprezentowano w czterech rozdziałach. Całość wieńczy uzasadnione i logiczne Podsumowanie, w którym odniesiono się syntetycznie do całości materiału badawczego. Publikacja jest przykładem naukowego obrazowania i rozwiązania istotnego problemu. Merytorycznie wyczerpuje w zasadniczej mierze treści zakreślone jej tematem i może stanowić istotną wartość twórczą w procesie dydaktycznym wyższych uczelni w Polsce.
Z recenzji prof. zw. dr. hab. Ryszarda Jakubczaka

Liczba stron: 254

Format (wymiary): 16.0x23.5cm

ISBN: 9788375458701

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.