Kultura organizacyjna w Polsce i Korei Południowej oraz jej kreowanie poprzez politykę kadrową - Nakielska Martyna - książka

Kultura organizacyjna w Polsce i Korei Południowej oraz jej kreowanie poprzez politykę kadrową książka papierowa

Nakielska Martyna

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Polityka kadrowa ma priorytetowe znaczenie w każdej firmie. Właśnie od zatrudnionych osób, od kadry, zależy, czy dana organizacja będzie się prężnie rozwijała i stanowiła konkurencję dla wszystkich innych funkcjonujących na tym samym rynku osób. Autorka skupia się na badaniach międzynarodowych oddziałów w Polsce i Korei Południowej oraz z powodzeniem wykazuje, iż wartości korporacyjne są najbardziej krytycznym czynnikiem w budowaniu kultury organizacyjnej. W przejściu między starym a nowym kręgiem kulturowym sposobem na optymalizację zasobów ludzkich może być lepsze kształtowanie wspólnego systemu wartości poprzez zdefiniowanie tożsamości kulturowej i zwiększenie możliwości międzykulturowych.

Książka zawiera spostrzeżenia dotyczące polityki kadrowej w wielonarodowościowej firmie, która posiada swoje biura w Polsce i Korei Południowej. Autorka dokonała analizy struktury zatrudnienia i m.in. motywacji pracowników w różnych oddziałach tej firmy. Tematyka książki stała się aktualnie bardzo ważna i interesująca z uwagi na ożywienie kontaktów gospodarczych, handlowych i politycznych pomiędzy Warszawą a Seulem. Książkę można polecić wszystkim, którzy chcą wzbogacić swoją wiedzę na temat kultury organizacji i zarządzania w firmie, utrzymującej lub rozwijającej kontakty z krajami azjatyckimi, a w szczególności z Koreą Południową.

Liczba stron: 124

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788380174627

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.