Leczenie odżywianiem Cukrzyca typu 2 - Kimberly Tessmer - książka

Leczenie odżywianiem Cukrzyca typu 2 książka papierowa

Kimberly Tessmer

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Przełomowa książka, która pomoże ci raz na zawsze pozbyć się uporczywych objawów cukrzycy typu 2
To kompletne i wyczerpujące kompendium, które każdy diabetyk i jego bliscy powinni posiadać w swojej biblioteczce. Zawarte w nim informacje są niezbędne, by zrozumieć istotę problemu cukrzycy typu 2 i poprawić jakość życia.
Cukrzyca typu 2 to trzecia książka z serii Leczenie Odżywianiem dietetyczki oraz specjalistki od spraw żywienia Kimberly Tessmer, która oferuje:
– najnowsze doniesienia medyczne dotyczące choroby oraz uproszczone ich omówienie;
– interaktywne narzędzia, które pozwalają nauczyć się kontrolować poziom cukru we krwi, by poczuć przypływ energii i wzmocnić organizm;
– przewodnik po zakupach oraz optymalny jadłospis diabetyka z łatwymi do planowania posiłkami, które pomogą rozpocząć życie bez objawów cukrzycy.
Książka wskazuje 10 produktów, których należy unikać, i 10 produktów, które należy włączyć do diety cukrzyka, by poczuć się lepiej. Wzbogaca także czytelnika o wiedzę dotyczącą m.in. insulinoodporności, stanu przedcukrzycowego, różnic pomiędzy cukrzycą typu 1 a cukrzycą typu 2, cukrzycy ciężarnych, badania A1C, komplikacji związanych z chorobą czy niezbędnych do wykonania badaniach i metodach leczenia.
Publikacja będąca skuteczną pomocą w walce z cukrzycą, na którą tak długo czekałeś!
__
Ta książka umożliwi Ci samodzielną kontrolę nad cukrzycą – szybko, łatwo i bezpiecznie! – Cindy Guirino, lekarz medycyny

Liczba stron: 216

Tłumacz: Żywina Joanna

Format (wymiary): 14.4x20.6

ISBN: 9788365170347

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.