Liga zadaniowa - Bobiński zbigniew, Nodzyński Piotr, Uscki Mirosław - książka

Liga zadaniowa książka papierowa

Bobiński Zbigniew, Nodzyński Piotr, Uscki Mirosław

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.

52,50 zł
od 26,30 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Liga Zadaniowa jest jednym z nielicznych w Polsce konkursów matematycznych dla uczniów klas VI szkół podstawowych i I oraz II klas gimnazjum. Głównym inicjatorem konkursu był prof. Leon Jeśmanowicz pracownik naukowy Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu,znakomity dydaktyk i popularyzator matematyki. Konkurs ten odbywa się nieprzerwanie od roku 1987 początkowo na terenie województwa toruńskiego, a obecnie objął cale województwo kujawsko-pomorskie.
Głównym celem konkursu jest popularyzacja wiedzy matematycznej w zakresie zgodnym z programem nauczania. Podstawowym zamierzeniem konkursu jest rozbudzenie zainteresowań uczniów poprzez ukazanie matematyki w interesujący sposób. Specyfika Ligi Zadaniowej pozwala wziąć udział w konkursie każdemu uczniowi, który chce pracować nad własnym rozwojem. Idea Ligi Zadaniowej rozwija się dzięki zaangażowaniu i pomocy wielu nauczycieli matematyki.
Efekty Ligi Zadaniowej przeszły oczekiwania jej twórców. Obecnie w konkursie tym bierze udział około 5000 uczniów. Wśród laureatów konkursu było wielu stypendystów Krajowego Funduszu na Rzecz Dzieci, laureatów i finalistów Olimpiady Matematycznej krajowej i międzynarodowej łącznie ze zdobywcami złotych medali na Olimpiadach Międzynarodowych, niektórzy z nich zostali już doktorami nauk matematycznych.

Liczba stron: 370

Format (wymiary): 16.0x24.0cm

ISBN: 9788387329556

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.