LLM w projektowaniu oprogramowania. - Valentina Alto - książka

LLM w projektowaniu oprogramowania. książka papierowa

Valentina Alto

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

89,00 zł
od 44,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Duże modele językowe (LLM) stały się technologicznym przełomem. Ich wszechstronność i funkcjonalność sprawiły, że coraz częściej mówi się o nowej erze inteligentnie działających urządzeń i aplikacji. Umiejętność zastosowania LLM we własnych projektach już dziś jest koniecznością dla wielu projektantów i programistów.
Dzięki tej książce opanujesz podstawowe koncepcje związane z użyciem LLM. Poznasz unikatowe cechy i mocne strony kilku najważniejszych modeli (w tym GPT, Gemini, Falcon). Następnie dowiesz się, w jaki sposób LangChain, lekki framework Pythona, pozwala na projektowanie inteligentnych agentów do przetwarzania danych o nieuporządkowanej strukturze. Znajdziesz tu również informacje dotyczące dużych modeli podstawowych, które wykraczają poza obsługę języka i potrafią wykonywać różne zadania związane na przykład z grafiką i dźwiękiem. Na koniec zgłębisz zagadnienia dotyczące ryzyka związanego z LLM, a także poznasz techniki uniemożliwiania tym modelom potencjalnie szkodliwych działań w aplikacji.
Najciekawsze zagadnienia:
* architektura dużych modeli językowych
* unikatowe funkcje LLM
* komponenty służące do koordynacji sztucznej inteligencji, w tym tworzenia frontendu
* użycie wiedzy nieparametrycznej i wektorowych baz danych
* dostrajanie dużych modeli językowych do własnych potrzeb
* odpowiedzialność i etyka w systemach korzystających z LLM
Odkryj, jak łatwo model generatywnej AI zintegruje się z Twoją aplikacją!

Liczba stron: 344

Rok wydania: 2025

Tłumacz: Górczyński Robert

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788328918948

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.