Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poradnik Zadania i sekrety do gry Lords of the Fallen, to szczegółowa solucja zawierającą opis wszystkich misji oraz znajdziek występujących w tej produkcji. W poradniku znajdziesz przede wszystkim szczegółowe mapy lokacji, na których zaznaczono wszelkie sekrety, zagadki, przeciwników czy istotne dla zadań przedmioty. Ułatwią ci one korzystanie z bogato ilustrowanego opisu przejścia, który również znalazł się w tekście. Z pomocą solucji bez problemu pokonasz wszystkich napotkanych przeciwników i unikniesz niebezpiecznych pułapek. Poradnik zawiera również osobny rozdział poświęcony walce z bossami. Znajdziesz w nim listę ataków każdego z Lordów oraz taktykę jak pokonać generałów upadłego boga. Swoich działów doczekały się również poukrywane wszędzie zwoje, portale wyzwań czy zadania poboczne. Szczególnie te ostatnie wymagają czasami sporo kombinowania, ale dzięki opisom z poradnika bez problemu ukończysz każdą z misji. Zwoje zostały dodatkowo posegregowane według lokacji, w których występują, żeby ułatwić ci ich odnalezienie. Lords of the Fallen to osadzona w realiach fantasy gra z gatunku RPG akcji. Fabuła gry toczy się w świecie, w którym niegdyś ludzkość zbuntowała się przeciw tyranii okrutnego boga i zdołała uwięzić go w paśmie gór. Tysiące lat później zło ponownie rośnie w siłę, a przeciwstawić może mu się jedynie bohater, który sam nie stroni od występku. Kontrolowana przez gracza postać może należeć do jednej z trzech klas i podążać ścieżką magii lub oręża.
Poradnik Zadania, mapy i sekrety do gry Lords of the Fallen zawiera:
Poradnik do Lords of the Fallen zawiera szczegółowe mapy wszystkich lokacje, a także rozbudowaną solucję opisującą sposób przejścia gry. Osobne rozdziały zostały poświęcone walkom z bossami, poukrywanym wszędzie znajdźkom czy zadaniom pobocznym.
Lords of the Fallen - zadania, mapy i sekrety - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 164
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1558
M1 Cytadela Keystone - Początek
M2 Keystone
M3 Opuszczona świątynia
M4 Katakumby
M5 Cytadela Keystone
M6 Komnata Kłamstw
Znajdź klucz dla Kaslo
Pokonaj Pierwszego Strażnika
Odszukaj Kaslo
Odszukaj Kaslo
Walka z Dowódcą
Odszukaj Kaslo - ciąg dalszy
Otwórz wrota
Zniszcz Bramę Lordów prowadzącą do Keystone
Walka z Infiltratorem
Odszukaj Antanasa i Kaslo w Cytadeli Klasztornej
Odszukaj Antanasa i Kaslo w Cytadeli Klasztornej
Walka z Czempionem
Przedostań się na szczyt Cytadeli
Dotrzyj do Planetarium
Odszukaj Komnatę Kłamstw
Dalsza eksploracja
Odszukaj Komnatę Kłamstw
Walka z Protektorem
Wejście z Yetką
Pokonaj Niszczyciela, ostatniego z Rhogarskich Lordów
Walka z Niszczycielem
Spotkanie z Adyrem
Staw czoło Antanasowi w Cytadeli
Ostatnie starcie - Sędzia
Ukryte wyzwania bossów
Pierwszy Strażnik - Cytadela Keystone
Dowódca - Keystone
Wyznawca - Keystone
Infiltrator - Świątynia
Czempion - Katakumby
Bestia - Keystone
Protektor - Świątynia
Niszczyciel - Komnata Kłamstw
Zaginieni Bracia - Cytadela Keystone
Sędzia - Cytadela Keystone
Keystone - Sztylet Yetki
Keystone - Posiłki
Keystone - Grób Kyle'a
Keystone - Ranny Mnich
Świątynia - Strarożytne tabliczki
Świątynia - Sfora ogarów
Świątynia - Dezerterzy
Świątynia - Okaleczony Rhogar
Katakumby - Zarażony mnich
Katakumby - Młot Svena (Dziedzictwo)
Katakumby - Uwięzieni mnisi
Cytadela Keystone - Zatroskany Mnich
Cytadela Keystone - Trujący potwór
Cytadela Keystone - Element Planetarium
Komnata Kłamstw - kostur Jedność
Notatki - Cytadela Keystone
Notatki - Keystone
Notatki - Świątynia
Notatki - Katakumby
Notatki - Cytadela Keystone (po wizycie w Katakumbach)
Notatki - Komnata Kłamstw
Notatki - Cytadela Keystone (ostatnia wizyta)
Starożytne tabliczki
Serca Tyranów
Ludzkie czaszki - Cytadela Keystone
Ludzkie czaszki - Keystone
Ludzkie czaszki - Katakumby
Hieroglify (tajemnicze napisy)
Statuetki Rhogarów
Nadkruszone ściany
PoradnikZadania i sekrety do gry Lords of the Fallen, to szczegółowa solucja zawierającą opis wszystkich misji oraz znajdziek występujących w tej produkcji. W poradniku znajdziesz przede wszystkim szczegółowe mapy lokacji, na których zaznaczono wszelkie sekrety, zagadki, przeciwników czy istotne dla zadań przedmioty. Ułatwią ci one korzystanie z bogato ilustrowanego opisu przejścia, który również znalazł się w tekście. Z pomocą solucji bez problemu pokonasz wszystkich napotkanych przeciwników i unikniesz niebezpiecznych pułapek. Poradnik zawiera również osobny rozdział poświęcony walce z bossami. Znajdziesz w nim listę ataków każdego z Lordów oraz taktykę jak pokonać generałów upadłego boga. Swoich działów doczekały się również poukrywane wszędzie zwoje, portale wyzwań czy zadania poboczne. Szczególnie te ostatnie wymagają czasami sporo kombinowania, ale dzięki opisom z poradnika bez problemu ukończysz każdą z misji. Zwoje zostały dodatkowo posegregowane według lokacji, w których występują, żeby ułatwić ci ich odnalezienie. Lords of the Fallen to osadzona w realiach fantasy gra z gatunku RPG akcji. Fabuła gry toczy się w świecie, w którym niegdyś ludzkość zbuntowała się przeciw tyranii okrutnego boga i zdołała uwięzić go w paśmie gór. Tysiące lat później zło ponownie rośnie w siłę, a przeciwstawić może mu się jedynie bohater, który sam nie stroni od występku. Kontrolowana przez gracza postać może należeć do jednej z trzech klas i podążać ścieżką magii lub oręża.
Poradnik Zadania, mapy i sekrety do gry Lords of the Fallen zawiera:
szczegółowo opisane mapy wszystkich lokacji w grze, wraz z oznaczeniami skrzyń z przedmiotami, bohaterów, przeciwników oraz znajdziek i ukrytych pomieszczeń
dokładny, bogato ilustrowany i prowadzący gracza krok po kroku opis przejścia, prowadzący gracza "za rączkę" i niepozwalający mu się zgubić lub opuścić jakiegokolwiek ważniejszego miejsca
rozdział opisujący dokładne położenie wszystki dostępny w grze znajdziek, które dla ułatwienia zostały posegregowane lokacjami występowania i dodatkowo zaznaczone na mapach
informacje oraz szczegółowe porady dotyczące walk z wszystkimi bossami, taktyki pozwalające na ich sprawne pokonanie, opis wszystkich ataków (ze szczegółowymi wskazówkami, jak ich unikać), a takze warunki potrzebne na zdobycie lepszego rodzaju uzbrojenia
opis wszystkich portali, z uwzględnieniem ich lokalizacji, warunków odblokowania, a takze przedmiotów, jakie można w nich znaleźć
listę wszystkich zadań pobocznych, a także sekretów związanych z przedmiotami, wraz z dokładną deksrypcją warunków wypełnienie danego zadania i otrzymywanych za nie nagród
Norbert "Norek" Jędrychowski (www.gry-online.pl)
Poradnik do gry Lords of the Fallen został przygotowany w opraciu o podstawową wersję gry. Opis dotyczy także pierwszego ukończenia przygody - w momencie kontynuowania rozgrywki (Nowa gra+, a dalej Nowa gra++) w grze mogą pojawić się nowe, niemożliwe do zdobycia wcześniej przedmioty. Główna oś fabuły, lokalizacja przedmiotów fabularnych oraz zadań pobocznych nie ulega jednak zmianie. Niektóre notatki natomiast można znaleźć tylko podczas kontynuowania rozgrywki już po jej zakończeniu. W skrzyniach możesz także znaleźć nieco inne przedmioty (różnice te będą dotyczyły głównie Okruchów), zależnie od poziomu cechy Szczęście. Podobnie jednak, położenie znajdywanych zbroi oraz broni nie ulega zmianą.
Dla ułatwienia w poradniku zastosowano podane oznaczenia:
- kolorpomaranczowy - zaznaczone nim zostały postacie oraz bohaterowie niebędący przeciwnikami, którzy zwykle związani są z jakimś zadaniem
- kolorzielony - zarezerwowany dla przedmiotów, a także znajdziek
- kolorbrazowy - oznacza przeciwników oraz bossów
- pogrubienie + kursywa - nazwy pomniejszych lokacji, zawartych w obrębie jednej dużej
- pogrubienie - ważniejsze miejsca (checkpoint, portal, nazwy głównych lokacji)
- [M1,1] - odniesienia do map
1
- Miejsce
rozpoczęcia gry.
2
- Kaslo.
3
- Ogromny
Klucz - dzięki niemu otworzysz drzwi
[4]
prowadzące
do
komnaty z Pierwszym Strażnikiem
[5]
.
4
- Wejście
do
Sali Inicjacji. Otworzysz je kluczem znalezionym w piwnicach Cytadeli
[3]
.
5
- Pierwszy
Strażnik - lord
6
- Wyjście
z
Cytadeli do Keystone.
7
- Klucz
do drzwi w północnym skrzydle klasztoru.
8
- Balkonik
umożliwiający przejście do ukrytych drzwi.
9
- Zamknięte
drzwi
(otworzysz je znalezionym na schodach kluczem
[7]
). W
środku znajdziesz
Okruch bohaterów
.
10
- Skrzynia:
Pusta butelka
(zwiększenie
maksymalnej
ilości mikstur zdrowia).
11
- Zestaw
zbroi -
Kapłan/Wojownik/Łotrzyk
. Zależy
od
wybranej początkowo klasy.
12
- Skrzynia:
Kostur Mnicha
13
- Wejście
do
sekretnego pomieszczenia.
14
- Okruch
energetyczny
15
- Okruch
energetyczny (zniszcz regały)
16
- Okruch
jedności ducha
#1
- Notatka:
Zarażeni - Strażnik
#2
- Notatka:
Zarażeni - Chorzy
#3
- Notatka:
Rhogarowie - Notatki Mnicha
#4
- Notatka:
Dawne opowieści - Trzej herosi
#5
- Notatka:
Rhogarowie - Zapiski ze wsi
#6
- Notatka:
Lordowie Adyra- Ich cel
#7
- Notatka
NG+: Wyższe moce - Sędzia Zabójca
#8
- Notatka
NG+: Wyższe moce - Sędzia Kapłan
#1
- Rodzaj
portalu: Treasure Chamber
Warunek
otwarcia: Pokonanie
Pierwszego Strażnika
.
Liczby
Żółte - Przedmioty/Skrzynie
Zielone
- Osoby, przeciwnicy i przedmioty związane z zadaniami
Czerwone
- Zagadki/Zablokowane przejścia
Przejście
do
innej lokacji. Odpowiada mu taka sama litera, tego samego koloru na mapie drugiej lokacji.
#1
- Notatka
##1
- Ludzka czaszka
#1
- Portal wyzwań
Kryształ zapisu
Przeciwni
k
33
- Drzwi
do lokacji Pokuta, dalej do Starego Ogrodu. Klucz otrzymasz jeżeli zabijesz Kapitana Straży, już pod koniec gry.
34
- Skrzynia
:
- Rhogar
(broń drzewcowa)
- Okruch
odporności na truciznę
35
- Skrzynia
(otwierana runą)- Niecierpliwość (krótki miecz)
36
- Skrzynia
:
- Orle
skrzydła (pawęż)
37
- Sekretne
pomieszczenie (spękana ściana). W środku zaatakuj ducha (cios "w powietrze"), dzięki czemu otworzysz kufer. W nim:
- Nowy
Świt (ozdoba)
38
- Mnich
związany z zadaniem "Symbole Antanasa" (DLC)
39
- Symbol
Antanasa (zadania z DLC "Symbole Antanasa")
24
- Skrzynia
(otwierana runą):
- Okruch
punktu atrybutów- Okiełznane żywioły (buty, rękawice, hełm)
23
- Skrzynia
:- Gorąca
Krew
(hełm, napierśnik)
25
- Kowadło
26
- Skrzynia
:- Zabójcza
tajemnica
(krótki miecz)
- Okruch
odporności na ogień
27
- Skrzynia
:- Okiełznane żywioły (napierśnik)- Ból (młot)
- Okruch
odporności na magię
28
- Skrzynia
:
- Kolec
(wielki młot)
- Okruch
magii
17
- Skrzynia
:
- Przeznaczenie
(topór)
29
- Skrzynia
(na dolnym poziomie):
- Pusta
butelka
- Puklerz
(puklerz)- Ciężka
tarcza
(tarcza migdałowa)
30
- Skrzynia
:
- Pusta
butelka
- Okruch
odporności na magię
31
- Skrzynia
:
- Okruch
jedności ducha
- Stalowy
miecz (miecz)
- Stalowy
sztylet (sztylet)
##1
- Ludzka
czaszka
Portal
do
Świątyni
Wejście
do
Katakumb A
Wejście
do
Katakumb B (otworzysz kluczem otrzymanym od Yetki za znalezienie jej sztyletu
[13]
)
Wejście
do
Katakumb C
Wejście
do
Cytadeli A
Wejście
do
Cytadeli B
Wejście
do
Cytadeli C
Wejście
do
Cytadeli D
1
- Ranny
Mnich, któremu (w przypadku udzielenia pomocy, tj. ucięciu ręki i użyczeniu mikstury) spotkasz w dalszej części gry, w
Cytadeli
2
- Dźwignia
3
- Magiczna
rękawica
4
- Yetka.
5
- Dowódca.
6
- Kapitan
Straży.
7
- Krwawy
krzemień - służy do podpalenia ognia sygnałowego
[14]
8
- Ogień
ostrzegawczy
- podpal go używając Krwawego Krzemienia
[13]
. Dzięki
temu
idąc na spotkanie z Antanasem otrzymasz posiłki w postaci oddziały rycerzy.
9
- Kasl
o
10
- Wyznawc
a
11
- Zestaw
zbroi
Symetria
12
- Platforma
z kluczem do
Północnej wieży strażniczej
13
- Sztylet
Yetki
14A
- Statuetka
Sędziego (kleryk) - związana z resetowaniem atrybutów postaci lub otrzymaniem broni, po walce z Dowódcą.
14B
- Statuetka
Sędziego (wojownik) - związana z resetowaniem atrybutów postaci lub otrzymaniem broni, po walce z Dowódcą.
14C
- Statuetka
Sędziego (łotrzyk) - związana z resetowaniem atrybutów postaci lub otrzymaniem broni, po walce z Dowódcą.
15
- Sekretne
pomieszczenie. W środku w skrzyni młot Ślepiec.
16
- Skrzynia
:- Zapieczętowana
runa
(mała)
- Uprzedzenie
- kostur
18
- Skrzynia
:- Gorąca
krew
- rękawice- Gorąca
krew
- buty
19
- Bestia
- po wizycie w Katakumbach.
20
- Element
Planetarium (po pokonaniu Bestii).
21
- Laboratorium
mnicha
22
- Skrzynia
(otwierana runą):
- Wielki
topór - Wartownik.
- Pusta
butelka.
32.1
- Grób Kyle'a
32.2
- Umierający
rycerz
(upuści Ludzki tatuaż).
#1
- Notatka:
Nocna straż - Dziewiąta noc
#2
- Notatka:
Wyższe moce - Rękawica
#3
- Notatka:
Ponure miejsca - Strojniś
#4
- Notatka:
Nocna straż - Szósta noc
#5
- Notatka:
Nocna straż - Czwarta noc
#6
- Notatka:
Nocna straż - Ostatnia noc
#7
- Notatka:
Rhogarowie - Zapiski z warty
#8
- Notatka:
Ponure miejsca - Ponure groby
#9
- Notatka:
Dawne opowieści - Grób Kyle'a
#10
- Notatka:
Wymiary - Świątynia
#11
- Notatka:
Więzienia - Druga szansa
#12
- Notatka
NG+: Nasz nowy dom - Keystone
#2
- Rodzaj
portalu: Infinite Void
Warunek
otwarcia: Pokonanie Dowódcy
#3
- Rodzaj
portalu: Proving Grounds
Warunek
otwarcia: Pokonanie Wyznawcy
#6
- Rodzaj
portalu: Infinite Void
Warunek
otwarcia: Pokonanie Bestii
Liczby
Żółte - Przedmioty/Skrzynie
Zielone
- Osoby, przeciwnicy i przedmioty związane z zadaniami
Czerwone
- Zagadki/Zablokowane przejścia
Przejście
do
innej lokacji. Odpowiada mu taka sama litera, tego samego koloru na mapie drugiej lokacji.
#1
- Notatka
#10
- Portal wyzwań
Kryształ zapisu
Przeciwni
k
Wejście do Komnaty Kłamstw A
Wejście do Komnaty Kłamstw B
Wejście do Komnaty Kłamstw C
Wejście do Komnaty Kłamstw D
15
- Okruch magii
16
- Okruch energetyczny
17
- Skrzynia (klucz upuści Mag na dole Wschodniego westybulu, podczas drugich odwiedzin w Świątyni):- Wiara (buty, rękawice)
18
- Skrzynia:- Zgubiona pika (broń drzewcowa)
19
- Okruch odporności na truciznę
20
- Skrzynia (potrzebny klucz - upuści go pierwszy napotkany Tyran w lokacji Wieczny Płomień):- Spryt (buty)- Okruch punktu atrybutów
21
- Pusta butelka
22
- Zapieczętowana runa (mała)
23
- Skrzynia:- Skryty sztych (wielki miecz)
24
- Zapieczętowana runa (mała)
25
- Skrzynia (drzwi otwierane runą):- Pusta butelka
26
- Skrzynia:- Zarozumiałość (kostur)
27
- Skrzynia:- Zamach (wielki topór)- Mądrość (rękawice, buty)
28
- Okruch energetyczny
29
- Skrzynia (potrzebny Klucz do kufra kowala, upuszcza go jeden z duchów na pierwszym poziomie Wieży Mądrości):- Szybkość (krótki miecz)- Okruch odporności na ogień
30
- Kowadło
31
- Skrzynia:- Mądrość (hełm, napierśnik)
33
- Sfora ogarów
34
- Skrzynia (potrzebny klucz, upuści go Tyran na moście):- Wieczna legenda (rękawice, buty)- Brzemię (broń drzewcowa)
35
- Dezerterzy
36
- Skrzynia:- Wiata (hełm, napierśnik)
37
- Yetka
38
- Skrzynia:- Demoniczny zabójca (napierśnik)
39
- Skrzynia:- Demoniczny zabójca (rękawice)
40
- Skrzynia (otwierana runą):- Demoniczny zabójca (buty, hełm)
41
- Skrzynia:- Sprawiedliwość (miecz)
42
- Okaleczony Rhogar
43
- Statuetka Rhogara #1Po zniszczeniu: Ostatni zdrajca (hełm)
44
- Statuetka Rhogara #2Po zniszczeniu: Ostatni zdrajca (buty)
13
- Tajemniczy znak, otwierający przez chwilę kraty prowadzące do niedostępnego w inny sposób pomieszczenia
[13]
. Po nadepnięciu na znak szybko biegnij przed siebie (potem skręć w prawo), gdyż kraty po chwili się zamkną.
Portal do Keystone
Wejście główne do Świątyni
Boczne wejście do Świątyni
1
- Kowal
2
- Yetka
3
- Dźwignia otwierająca główną bramę.
4
- Zamknięta brama. Otworzysz ją pociągając za dźwignie w westybulach
[3]
5
- Przejście na
Opuszczone Pole
6
- Infiltrator
7
- Okaleczony Rhogar
8
- Dezerterzy
9
- Skrzynia:Gryf - butyOkruch punktu zaklęćOkruch odporności na trucizny
10
- Skrzynia:Gryf - hełmGryf - rękawice
11
- Okruch odporności na ogień
12
- Okruch Energetyczny
13
- Skrzynia (kratę otworzysz stając na tajemniczym znaku
[13]
w korytarzu po prawej):- Spryt (rękawice, hełm, napierśnik)
14
- Skrzynia:- Gryf (napierśnik)- Okruch odporności na truciznę- Okruch jedności ducha
#1
- Notatka: Wymiary - Szczelina
#2
- Notatka: Wymiary - Mój skarb
#3
- Notatka: Ponure miejsca - Okrutny gatunek
#5
- Notatka: Wymiary - Runy
#4
- Notatka: Wymiary - Okruchy
#6
- Tajemniczy napis: Nowa wiara - Sędziowie
#7
- Tajemniczy napis: Nowa wiara - Lordowie
#8
- Tajemniczy napis: Nowa wiara - Wojna
#4
- Rodzaj portalu: Treasure ChamberWarunek otwarcia: Pokonanie Infiltratora
#7
- Portal #7Rodzaj: Infinite VoidOblokowanie: Pokonanie Protektora
Liczby
Żółte - Przedmioty/Skrzynie
Zielone - Osoby, przeciwnicy i przedmioty związane z zadaniami
Czerwone - Zagadki/Zablokowane przejścia
Przejście do innej lokacji. Odpowiada mu taka sama litera, tego samego koloru na mapie drugiej lokacji.
1# - Starożytna tabliczka
#10 - Portal wyzwań
#1 - Notatka
Kryształ zapisu
Przeciwnik