Mandala antystresowa Sekretne symbole w sztuce - Michałowska Tamara - książka

Mandala antystresowa Sekretne symbole w sztuce książka papierowa

Michałowska Tamara

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Dzieła sztuki przedstawione w tej książce w postaci mandali są doskonałym narzędziem terapeutycznym, relaksacyjnym i medytacyjnym. Kolorowanie obrazów wielkich mistrzów jest cenionym w psychologii sposobem na pokonywanie stresu, wewnętrzne ukojenie, oddanie się radości aktu twórczego. Arteterapia, czyli terapia przez sztukę, pozwala także leczyć kłopoty z koncentracją oraz zaburzenia psychiczne, zwłaszcza występujące u osób starszych.

Wskazania terapeutyczne nie są jedynym walorem tej książki. Kolorowanie dzieł sztuki można uzupełnić rozszyfrowywaniem ich ukrytych znaczeń. Od najdawniejszych czasów sztuka była nośnikiem prawd duchowych związanych z poszukiwaniem piękna i dobra. Geniusz artystyczny przekształcał przedmioty czy figury geometryczne w symbole opisujące ukryte prawdy. Zapraszamy Czytelnika do ich odkrycia!

Książka podzielona jest na trzy rozdziały tematyczne: sztukę buddyjską, chrześcijańską i flamandzką. Na początku każdego rozdziału znajduje się słowniczek symboli, który ułatwi rozszyfrowywanie znaczeń przedstawionych dzieł, zaś na końcu przytoczone są wyjaśnienia historyków sztuki. Pomogą one Czytelnikowi w porównaniu i rozwinięciu własnych odkryć. Staną się równocześnie zaproszeniem do dalszej medytacji.

Słowo o autorce: Tamara Michałowska – autorka kilkunastu popularnych książek dla dzieci, a także tłumaczka francuskiej i angielskiej literatury dziecięcej, książek edukacyjnych i popularyzujących wiedzę.

Liczba stron: 108

Format (wymiary): 20.5x28.5cm

ISBN: 9788382798449

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.