Mapa wychowania szczęśliwych dzieci Jak odnaleźć drogę w labiryncie rodzicielstwa: komunikacja, emo - Isern Susanna - książka

Mapa wychowania szczęśliwych dzieci Jak odnaleźć drogę w labiryncie rodzicielstwa: komunikacja, emo książka papierowa

Isern Susanna

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

44,90 zł
od 22,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Mamania
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2024
Opis

Susanna Isern, pisarka, psycholożka, autorka bestsellerowych „Wielkiej księgi supermocy” i „Wielkiej księgi superskarbów”, pokazuje, jak nie zgubić się w gąszczu rodzicielskich zawirowań i ze spokojem przechodzić przez świat razem z naszymi dziećmi. – Jak osiągnąć płynną, empatyczną, asertywną i obustronną komunikację? – Jak rozwijać u dziecka samoakceptację i miłość do siebie? – Jak zachęcić dziecko do identyfikowania i regulowania swoich emocji oraz pozytywnego radzenia sobie z nowymi wyzwaniami? – Jak podejść do edukacji emocjonalnej swojego dziecka? Dzięki planowi działania na rzecz wychowania szczęśliwych dzieci wyruszymy w wielką podróż z mapą w ręku, wędrując przez najważniejsze aspekty rodzicielstwa: komunikację, poczucie własnej wartości, inteligencję emocjonalną oraz zachowanie i wartości. Ta książka jest jak mapa, na której znajdziesz wszystkie teorie, doświadczenia i refleksje, opowieści, ćwiczenia i historie z życia wzięte, których możesz potrzebować. To niesamowita podróż przepełniona miłością, szacunkiem i zdrowym rozsądkiem, dzięki której rodziny odnajdą własną drogę i doświadczą wychowania swoich dzieci jako tego, czym w istocie jest – wspaniałą przygodą.

Liczba stron: 448

Tłumacz: Maksymowicz-Hamann Jowita

Format (wymiary): 14.0x20.5cm

ISBN: 9788367817240

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.