Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
W publikacji szeroko opisano zakres i metodykę badań mechanizmów efektywnego zarządzania bocznicami kolejowymi, jak również zagadnienia dotyczące wysokiej efektywności w zarządzaniu złożonymi obiektami technicznymi. Uwzględniono zagadnienia zarządzania projektami oraz zarządzanie procesami, problematykę zarządzania inwestycyjnego, a także kwestię modeli biznesu złożonych obiektów technicznych, jakimi są bocznice kolejowe. Zaprezentowane zostały aspekty prawne, których charakterystyka jest niezbędna dla pełnego zrozumienia pracy bocznic kolejowych, kwestie utrzymania oczekiwanego poziomu bezpieczeństwa na bocznicach kolejowych, jak również proces uzyskiwania świadectwa bezpieczeństwa bocznic kolejowych oraz wymaganą do stosowania dokumentację pracy bocznic kolejowych.
W książce przedstawiono szereg rozwiązań, które określają zakres praktycznych analiz służących doskonaleniu efektywności pracy bocznic kolejowych oraz zawarto użyteczne dla menedżerów bocznic kolejowych rozwiązania praktyczne i propozycje podejścia do doskonalenia efektywności pracy bocznic kolejowych, a także zaprezentowano autorską metodykę zarządzania projektami poprawy efektywności pracy bocznic kolejowych.
W Polsce, pomimo istotnego znaczenia bocznic w łańcuchach dostaw, poświęcono im niewiele miejsca w publikacjach naukowych. Podjęcie przez Autorów badań nad efektywnym zarządzaniem tymi złożonymi obiektami technicznymi należy uznać jako uzasadnione. Monografia wypełnia w znacznym stopniu istniejącą lukę zarówno w aspekcie rozważań teoretycznych, jak i aplikacyjnych. (...) Zaprezentowana koncepcja może stanowić punkt wyjścia do dalszych rozważań nad metodami i instrumentami doskonalenia efektywności pracy bocznic kolejowych. (...) Autorska koncepcja doskonalenia efektywności bocznic kolejowych na tle uwarunkowań endogenicznych i egzogenicznych stanowi istotny wkład do teorii nauk o zarządzaniu i jakości oraz inżynierii lądowej i transportu. (...)
Z recenzji dr hab. Tadeusza Dyra, prof. nadzw. Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu
Liczba stron: 220
Format (wymiary): 16.5x23.5cm
ISBN: 9788381022705
Wydanie: 1