Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Redaktorom tomu udało się zgromadzić teksty najbardziej znanych i znaczących badaczy z różnych obszarów wiedzy o mediach, a zarazem uczonych reprezentujących różne pokolenia w polskim medioznawstwie.
Mamy tu nestorów tej dyscypliny wiedzy, jej ciągle aktywnych klasyków oraz młode (no, może nie tak bardzo) wilki. Są tu zatem reprezentanci prasoznawstwa, badacze mediów masowych, filmo- i telewizjoznawcy, badacze gier komputerowych i palimedialnego dziennikarstwa, specjaliści od sztuki nowych mediów i sieciowych prosumentów. [...]Każdy z nich mówiąc o mediach, mówi o czymś trochę innym i trochę inaczej. Obok nacechowanego etycznie dyskursu humanistycznego/hermeneutyki pojawia się relacja z projektu badawczego o charakterze ilościowo-jakościowym, nowemu odczytaniu koncepcji McLuhana towarzyszy pełen pasji esej o dziennikarzach-celebrytach. [...] Redaktorzy książki starali się uporządkować ten wielogłos od tekstów najbardziej ogólnych (przedstawienie stanu badań, wymiar etyczny w badaniu mediów i praktykach medialnych),poprzez różne aspekty metodologiczne współczesnego medioznawstwa (intencje metodologiczne, konkretne projekty badawcze oraz prezentacje metod i wyników badań), po konkretne obszary problemowe (dziennikarze/celebryci, archeologia mediów, sztuka i nowe media).
Z recenzji wydawniczej prof. Tomasza Stępnia
Liczba stron: 280
Format (wymiary): 14.8x21.0
ISBN: 9788365705037
Wydanie: 1