Medycyna i kosmetologia w odpowiedzi na potrzeby współczesnej kobiety -  - książka

Medycyna i kosmetologia w odpowiedzi na potrzeby współczesnej kobiety książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

70,00 zł
od 35,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: CeDeWu
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2024
Opis

„Uwzględniając rosnącą samoświadomość kobiet oraz potrzebę oparcia wiedzy na rzetelnych źródłach, w książce omówiono wiele ważnych dla kobiet problemów i tematów stanowiących obszar ich zainteresowania na różnych etapach życia. Układ książki jest czytelny, a język przystępny, co sprawia, że łatwo odnaleźć interesujące czytelnika treści. Dzięki tym zaletom praca ma szansę znaleźć szerokie grono odbiorców i podnieść poziom ogólnej wiedzy medycznej w zakresie endometriozy, diagnostyki i leczenia czerniaka czy zabiegów chirurgii plastycznej po mastektomii. Poza tematyką typowo medyczną w książce znalazły się materiały dotyczące relacji intymnych, pielęgnacji skóry trądzikowej czy łysienia androgenowego. Tematy nie tylko dla wielu trudne, ale również obarczone dużą dozą wszechobecnego chaosu informacyjnego. Zebranie zagadnień pochodzących z wielu różnych dziedzin nauk medycznych i kosmetologicznych w jedno dzieło jest bardzo dobrym pomysłem i ma szansę podnieść świadomość kobiet w tych obszarach. Autorzy książki to specjaliści z wielu różnych dziedzin, w tym lekarze i biotechnolodzy oraz kosmetolodzy” – dr hab. nauk. med. Diana Kitala, fragment recenzji.

„Monografia zdecydowanie wpisuje się w interdyscyplinarne i wielospecjalistyczne przedstawienie tematów interesujących współczesne kobiety” – dr hab. nauk. med. Agata Kabała-Dzik, fragment recenzji.

Liczba stron: 244

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788381027687

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.