Medycyna sportowa Część 3 -  - książka

Medycyna sportowa Część 3 książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

79,00 zł
od 39,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

W obecnym wydaniu „Medycyny sportowej” Czytelnicy znajdą najważniejsze informacje na temat podwalin medycyny i traumatologii sportowej, wpływu niedozwolonych środków na organizm sportowca, promocji zdrowia i rekreacyjnych form aktywności fizycznej, wybranych zagadnień traumatologii sportowej i rehabilitacji, profilaktyki wad postawy dzieci i młodzieży oraz zalecanych ćwiczeń fizycznych, a także znaczenia i zastosowania różnych metod kinezyterapii w wybranych schorzeniach – endokrynologicznych, neurodegeneracyjnych, otyłości, osteoporozie, POChP, oraz kwalifikacji do sportu wyczynowego osób z wadami wzroku. W imieniu Autorów poszczególnych rozdziałów (którym dziękuję za duży wkład pracy i chęć podzielenia się swoją wiedzą) wyrażam nadzieję, że znajdujące się tam wiadomości z zakresu medycyny i traumatologii sportowej oraz fizjoterapii będą pomocne w bieżącej pracy ze sportowcami oraz wszystkimi osobami wymagającymi stosownych zaleceń co do zwiększonej bądź ukierunkowanej aktywności fizycznej.
Na zakończenie pragnę serdecznie podziękować za nienaganną i cenną współpracę oraz ogromny profesjonalizm niezwykle ważnym dla mnie osobom: Panu Dyrektorowi Andrzejowi Balcerzakowi, Redaktorowi Dariuszowi Michalskiemu (byłemu sekretarzowi „Medical Tribune”) oraz Redaktor Naczelnej „Medical Tribune” Iwonie Konarskiej. Bez kreatywnego udziału tych Osób nie byłoby tak ciekawie wybranych tematów oraz niezwykle przystępnie przygotowanych materiałów dydaktycznych.

prof. Krzysztof Klukowski

Liczba stron: 320

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788364153792

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.