Medytacja buddyjskiego mnicha - Brahm Ajahn - książka

Medytacja buddyjskiego mnicha książka papierowa

Ajahn Brahm

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Czy można uzyskać spokój i szczęście, cechujące buddyjskich mnichów, pomimo intensywnego harmonogramu codziennych zajęć i nawału problemów? Odpowiedzi udziela pionier dostosowywania buddyjskich mądrości do potrzeb mieszkańców świata Zachodu oraz autor międzynarodowych bestsellerów. Tym razem opisuje on szczegółowo praktykę, która stanowi fundament jego podejścia do życia, czyli użyczliwienie. Praktyczne ćwiczenia wzbogaca przy tym barwnymi, zabawnymi opowieściami i anegdotami.
Dzięki jego ponadczasowym poradom uwolnisz się od przymusu przejmowania kontroli nad wszystkimi aspektami życia i odpowiednio ustawisz swoje priorytety. Dowiesz się także, jak z wielką życzliwością traktować nie tylko istoty żywe, ale i przedmioty oraz dlaczego może się to Tobie bardzo opłacać. Poprzez medytację wprowadzisz do swojego życia spokój i harmonię. Zaczniesz w pełni doświadczać każdej przeżywanej chwili i przestaniesz żyć przeszłością, jak również tym, co ma dopiero nastąpić.
Wśród proponowanych technik Autor prezentuje medytację metta i rozszerzanie miłości na tych, których się kocha i nie tylko. Opisuje sposoby kontemplowania własnego oddechu i płynące z tego dobrodziejstwa. Wyjaśnia również definicję pięknego oddechu oraz instruuje, jak każdy może go osiągnąć. Dzięki tej książce uda Ci się takżewyeliminować blokady, niechęć czy gniew, a zastąpisz je mocą życzliwości, która do Ciebie powróci, gdy będziesz jej najbardziej potrzebował.
Buddyjska recepta na lepsze życie.

Liczba stron: 124

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788373777910

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.