Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
81,00 zł
od 40,50 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Blog/vlog o tematyce lifestyle'owej jako jeden z najpopularniejszych e-gatunków wywiera znaczący wpływ na współczesne pokolenia, kreując zachowania, normy i wybory konsumenckie. Książka zawiera szczegółową analizę wyselekcjonowanych blogów i videoblogów. Przedmiotem zainteresowań autorki są opis, analiza oraz kontekstualna interpretacja treści tworzonych przez producentki wywodzące się z dwóch opozycyjnych grup społecznych, nazwanych digital natives i digital immigrants.
Analizując aktywność przedstawicielek obu tych grup oraz na podstawie przeprowadzonych wywiadów, Autorka:
• ustala ich pozycję w Sieci oraz sprawdza, czy istnieją różnice komunikacyjne pomiędzy nimi
• zastanawia się nad swoistością realizowanych przez nie produkcji
• podejmuje dyskusję nt. stereotypów w postrzeganiu wyglądu kobiet
• szuka odpowiedzi na pytanie o potrzeby życiowe, jakie próbują zaspokoić swoją działalnością producentki owych treści
• bada, na ile potencjał aktywności w Sieci przedstawicielek obu grup może być przekuty w kapitał ekonomiczny i symboliczny
• podejmuje tematykę potencjału tworzenia wirtualnych wspólnot przez blogerki/vlogerki
• sprawdza, czy sposoby komunikacyjne blogerek oraz tematyka wpisów uległy zmianie ze względu na pandemię oraz współczesną sytuację społeczno-kulturową.
Liczba stron: 390
ISBN: 9788381024495