Mistrz czystego kodu Kodeks postępowania profesjonalnych programistów - Martin Robert C. - książka

Mistrz czystego kodu Kodeks postępowania profesjonalnych programistów książka papierowa

Martin Robert C.

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

59,90 zł
od 30,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Mistrz czystego kodu. Kodeks postępowania profesjonalnych programistów
Podręcznik profesjonalnego programisty!
Robert C. Martin, znany jako Uncle Bob, to jeden z prawdziwych gwiazdorów branży IT, człowiek o niezwykłej charyzmie, rewelacyjnym podejściu do słuchaczy i poczuciu humoru. O jego czas wciąż biją się konferencje branżowe. Poza działalnością ekspercką Martin zajmuje się pisaniem książek - m.in. jest autorem znanego każdemu programiście tytułu Czysty kod. Książka, którą trzymasz w rękach, jest udaną kontynuacją tej pozycji.

W trakcie lektury dowiesz się, jakie cechy charakteryzują profesjonalnego programistę, a jest ich sporo! W pierwszej kolejności musisz nauczyć się mówić "nie". Są też sytuacje, kiedy trzeba powiedzieć "tak" - dowiesz się, kiedy i jak to robić. Ponadto poznasz najlepsze techniki zarządzania czasem oraz przekonasz się, jak presja, zmęczenie i pośpiech wpływają na jakość Twojego kodu. W kolejnych rozdziałach Robert C. Martin zapozna Cię z różnymi sposobami podejścia do testowania kodu oraz współpracy między programistami a innymi ludźmi. Książka ta jest długo wyczekiwaną pozycją na rynku - nie pozwól, żeby ktoś miał ją przed Tobą!

Zobacz, jak Uncle Bob:
* radzi sobie z presją
* mówi "nie" i "tak"
* zarządza czasem
* tworzy kod wysokiej jakości
Obowiązkowa lektura każdego programisty!

Liczba stron: 216

Rok wydania: 2025

Tłumacz: Moch Wojciech

Format (wymiary): 16.8x23.7cm

ISBN: 9788383228082

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.