Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
31,50 zł
od 15,80 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Sprężenie jest zamierzonym, projektowanym zabiegiem technicznym zmieniającym naturalny, powstały w wyniku grawitacji, układ sił wewnętrznych w konstrukcji. Cel ten osiąga się przez zastosowanie zaprojektowanej trasy cięgna z założeniem minimalizacji siły sprężającej. Przebieg cięgna i siła sprężająca wywołują charakterystyczne dla tej trasy oddziaływania na konstrukcję. Modelowaniu tego oddziaływania w mostach o zróżnicowanej geometrii przęseł poświęcona jest treść książki. Liczne przykłady dydaktyczne i obliczenia zrealizowanych projektów sprężenia mają ułatwić korzystanie z ogólnych (nie specjalistycznych) programów MES.(...)
W niniejszej książce prezentowane jest ujęcie statyczne efektów sprężenia, dające pogląd na redystrybucje˛ sił wewnętrznych w elementach konstrukcji. Ogólne algorytmy mogą być użyteczne w zastosowaniu do różnych grup mostów: betonowych, zespolonych (stalowych), prefabrykowanych – o różnych schematach statycznych: belkowych, rozporowych (ramowych), podwieszonych. Algorytmy w tym samym ujęciu mogą być stosowane w dowolnych modelach geometrii konstrukcji: liniowych, płaskich, przestrzennych; odwzorowanych z użyciem elementów prętowych, powierzchniowych, objętościowych.
Od Autora
Liczba stron: 148
Format (wymiary): 16.5x23.5cm
ISBN: 9788371251917