Myśl i działaj. - Thibaut Meurisse - książka

Myśl i działaj. książka papierowa

Thibaut Meurisse

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

49,90 zł
od 25,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Powszechne prawo przyczyny i skutku oznacza jedynie tyle, że niektóre działania przynoszą spodziewane rezultaty, a inne nie. Aby osiągnąć swoje cele, trzeba zbudować właściwy model rzeczywistości. Dzięki niemu można zrozumieć, w jaki sposób otaczający świat może pomóc w uzyskaniu oczekiwanych efektów. Z kolei błędny model rzeczywistości prowadzi do słabych planów i nieskutecznych działań. W dzisiejszym świecie, zmiennym i kipiącym od natłoku informacji, zrozumienie prawideł rządzących rzeczywistością jest jednak dość trudne.

Dzięki tej książce przekonasz się, że lepsze zrozumienie rzeczywistości zaowocuje łatwiejszym wyborem działań prowadzących do oczekiwanych rezultatów. Szybko nabierzesz nawyku precyzyjnego myślenia, a następnie zaczniesz przyjmować właściwe założenia, zadawać trafniejsze pytania i skuteczniej gromadzić potrzebne informacje. W ten sposób zdobędziesz podstawy tworzenia dobrych strategii i nauczysz się efektywniejszego wykorzystywania konkretnych procesów. Co więcej, zdobędziesz wiedzę potrzebną do projektowania inspirującego środowiska, rozwijania niezachwianej pewności siebie i poszerzania palety swoich możliwości. Poszczególne wskazówki i instrukcje zostały podane w prosty, przekonujący i zrozumiały sposób. Wraz z książką otrzymujesz zeszyt szczegółowo opracowanych ćwiczeń, dzięki którym lepiej opanujesz sztukę precyzyjnego myślenia i szybciej wkroczysz na ścieżkę sukcesu!

Liczba stron: 216

Rok wydania: 2025

Tłumacz: Sielicki Leszek

Format (wymiary): 14.0x20.0cm

ISBN: 9788328905429

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.