Skoncentrowany umysł. - Meurisse Thibaut - książka

Skoncentrowany umysł. książka papierowa

Thibaut Meurisse

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

29,00 zł
od 14,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Sensus
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2024
Opis

Umiejętność głębokiego skupienia się jest skarbem, dzięki któremu można osiągać najbardziej niesamowite cele. Najczęściej wielkie sukcesy wymagają maksymalnej koncentracji, ale całkowity jej brak utrudnia osiąganie nawet prostych rezultatów. Ludzie, którzy łatwo poddają się różnym rozpraszaczom, mogą spędzać nad swoją pracą długie godziny, jednak okazuje się ona nieefektywna, a wyniki - mizerne. Rozwiązaniem tego problemu jest nauka skupiania się.
Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób w ciągu zaledwie siedmiu dni przejść od stanu rozproszenia uwagi do intensywnej, głębokiej koncentracji. Stopniowo dojdziesz do tego, na czym polega istota skupienia, i zrozumiesz, jak działają rządzące nim mechanizmy. Otworzy Ci to drogę do opanowania tej cennej umiejętności. Każdego dnia będziesz wykonywać ćwiczenia wzmacniające koncentrację. Zdobędziesz jasność co do Twoich celów i pragnień, określisz też działania, jakie będą potrzebne do ich realizacji. Następnie nauczysz się eliminować czynniki rozpraszające, radzić sobie z nadmiarem informacji i paraliżem decyzyjnym, a w końcu uzyskasz lepszą kontrolę nad każdym swoim dniem. W rezultacie staniesz się najbardziej skupioną osobą, jaką znasz. Cennym uzupełnieniem książki jest zestaw ćwiczeń, dzięki którym nauczysz się osiągać stan niczym niezmąconej koncentracji!
Koncentracja jest sekretem siły!
Ralph Waldo Emerson

Liczba stron: 120

Tłumacz: Zawiła Tadeusz

Format (wymiary): 14.0x20.8cm

ISBN: 9788328905085

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.