Na skrzydłach - Zdziarski Maciej - książka

Na skrzydłach książka papierowa

Zdziarski Maciej

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

69,99 zł
od 35,09 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Wycisz się. Oddychaj. Patrz na ptaki.

Nad nami znajduje się świat, którego obserwacja koi i łagodzi niepokój. Pogodę ducha możesz znaleźć wszędzie – w szuwarach nad cichym jeziorem, w ogrodzie za domem, na wycieczce. Wystarczy, że uniesiesz głowę.

Na skrzydłach to wyjątkowy zbiór piętnastu rozmów, w trakcie których polscy birdwatcherzy opowiadają o swojej niecodziennej pasji. Niektórzy zrywają się nad ranem, by przed wschodem słońca dotrzeć na miejsce. Inni planują dalekie wyprawy. Wszyscy kolekcjonują zdjęcia, wspomnienia i doświadczenia i opowiadają, jak zmieniło się ich życie, kiedy zbliżyli się do natury.

W rolę przewodnika po świecie rodzimych sikor, egzotycznych kardynałów i barwnych żołn wchodzi Maciej Zdziarski. Dziennikarz i początkujący ptasiarz snuje fascynujące rozważania na temat ludzi, ptaków i radości życia.

"Na skrzydłach. O ludziach, ptakach i radości życia" - reportaż Zdziarskiego

Maciej Zdziarski (1979) – jako piętnastolatek zaczął prowadzić audycje w radiu. Później był reporterem Trójki i przygotowywał programy w telewizji. W wydawnictwie Znak Horyzont opublikował wspólnie z Aleksandrą Wójcik książkę Dobranoc, Auschwitz. Opowieść o byłych więźniach (2017). Od dwudziestu lat działa w organizacjach pozarządowych, popularyzuje historię polskiego sportu, a jednocześnie zdarza mu się pracować w korporacjach – w ubezpieczeniach i bankowości. Gdy po czterdziestce zajął się fotografowaniem ptaków, wszystko inne stało się z dnia na dzień mniej ważne.

Liczba stron: 304

Format (wymiary): 16.5x24.0cm

ISBN: 9788324077922

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.