Natura i kształtowanie systemu zarządzania przedsiębiorstwem - Witczak Hubert - książka

Natura i kształtowanie systemu zarządzania przedsiębiorstwem książka papierowa

Witczak Hubert

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Termin "system zarządzania przedsiębiorstwem" występuje w powszechnym użyciu. Trudno go jednak znaleźć, choćby w słowniku, kiedy szukamy lepszego zrozumienia zarządzania istniejącym już biznesem.

W części pierwszej książka pokazuje, że stan i wartość poznawczej wiedzy naukowej nie jest zadowalający, zarówno jeśli chodzi o podstawy systemu zarządzania (geneza i istota przedsiębiorstwa oraz zarządzania), jak i sam system zarządzania przedsiębiorstwem. W drugiej części przedstawia koncepcję zniesienia tej luki poznawczej. Jej przedmiotem jest w pierwszej kolejności wyjaśnienie genezy i istoty zarządzania oraz przedsiębiorstwa w kategoriach skuteczności, nadwyżki ekonomicznej i samozasilania się. Następnie określa kształtowanie natury, budowę i mechanizm funkcjonowania oraz strukturę i rolę systemu zarządzania przedsiębiorstwem.

W literaturze jest to pierwsze monograficzne, poznawcze opracowanie tej problematyki. Bez naukowej wiedzy o systemie zarządzania nie możemy go profesjonalnie projektować oraz stosować z nadzieją na osiągnięcie sukcesu przed przedsiębiorstwo. Z książką powinien się zapoznać każdy dydaktyk i student zajmujący się systemem zarządzania przedsiębiorstwem. Warstwa koncepcyjna może być szczególnie przydatna dla menedżerów najwyższego szczebla przedsiębiorstw. To oni przecież decydują o adaptacji rozwiązań zarządczych, ale także ponoszą za ich skuteczność najwyższą odpowiedzialność.

Liczba stron: 356

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788301155599

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.