Nie ma rodziców doskonałych - Isabelle Filliozat - książka

Nie ma rodziców doskonałych książka papierowa

Isabelle Filliozat

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Nie ma rodziców doskonałych
Jak dotrzec do sedna sprzecznych uczuć, które kierują nami jako rodzicami?
Naszym dzieciom chcielibyśmy okazywać wyłącznie miłość i czułość. Nie jest to jednak takie proste. Nie zawsze jesteśmy w pełni zadowoleni z tego, jacy jesteśmy jako rodzice. Przyłapujemy się raz za razem na tym, że postępujemy zgodnie ze wzorami rodzicielstwa zaczerpniętymi z naszego własnego dzieciństwa, choć obiecywaliśmy sobie, że będzie zupełnie inaczej. Skąd takie sprzeczności? Ponieważ prócz teoretycznych rozważań, istnieje też to, co nieuśwadomione. Nasze zranienia i nasza historia.
Isabelle Filliozat, słynna francuska psychoterapeutka, autorka bestsellera W sercu emocji dziecka, proponuje drogi refleksji i praktycznych ćwiczeń mających pomóc nam być rodzicami takimi, jakimi chcielibyśmy być.
Odetchnij z ulgą i koniecznie sięgnij po tę książkę. Jej autorka w sposób prosty i bezpośredni pomaga rozwiązać najczęstsze błędy, które popełniają rodzice.
Isabelle Filliozat tłumaczy między innymi:
skąd bierze się we wzajemnych relacjach agresja i jak ją zwalczać czy możliwe jest kochanie wszystkich dzieci po równo jak posługiwać się językiem czułości w jaki sposób radzić sobie z innością własnego dziecka. Pominięcie tej lektury byłoby wielką stratą dla każdego rodzica. Dzięki tej książcenawet trudności, które wydają się nam nie do pokonania, przestają być problemami, a wychowanie dziecka staje się pasmem powodzeń i wielką radością!
Katarzyna Krajewska, redaktor portalu Polki.pl

Liczba stron: 208

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788365349361

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.