Niegrzeczne dzieci - Kapalka George M. - książka

Niegrzeczne dzieci książka papierowa

Kapalka George M.

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Jeśli twoje dziecko: nie słucha, gdy prosisz je o sprzątnięcie zabawek, nie chce położyć się spać, gdy jest już na to pora, ucieka Ci, gdy jesteś z nim w sklepie, miewa napady złości lub agresji - ta książka jest właśnie dla Ciebie!

Książka profesora George’a M. Kapalki to niezwykle praktyczny i pouczający poradnik dla rodziców, nauczycieli, terapeutów, który pomaga zrozumieć, dlaczego dzieci są nieposłuszne, i nauczy, jak należy sobie z tym radzić. Autor przedstawia sprawdzony program wychowawczy składający się z 9 odrębnych etapów postępowania, w prosty i zrozumiały sposób wyjaśnia poszczególne etapy i proponuje metody, które są skuteczne przez wiele kolejnych lat. W trakcie lektury czytelnik pozna praktyczne porady dotyczące rozmaitych niuansów skutecznego wychowania, na przykład nawiązywania kontaktu wzrokowego, mówienia odpowiednim tonem głosu, przybierania właściwej postawy ciała i doboru słów. Pozna również wyjątkowo efektywną strategię ułatwiającą zapanowanie nad nieposłusznym dzieckiem, zwaną kontraktem behawioralnym. Rodzic zawierając umowę ze swoją pociechą, jasno określa, czego od niej oczekuje, i uzmysławia jej, jakie mogą być następstwa zarówno posłuszeństwa, jak i jego braku. Wystarczy odrobina cierpliwości i wysiłku oraz mnóstwo miłości, by dzięki temu poradnikowi odnaleźć spokój i pomóc nieposłusznemu dziecku.

Liczba stron: 240

Tłumacz: Trojnar Justyna

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788374894838

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.