Niepodatkowe obciążenia przedsiębiorstw. Podręcznik akademicki - Budzyński Tomasz Marcin - książka

Niepodatkowe obciążenia przedsiębiorstw. Podręcznik akademicki książka papierowa

Budzyński Tomasz Marcin

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

42,00 zł
od 21,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: UMCS
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2024
Opis

Podręcznik Niepodatkowe obciążenia przedsiębiorstw zawiera aktualną konstrukcję obciążeń daninowych przedsiębiorstw o charakterze pozapodatkowym przygotowaną w oparciu o aktualne regulacje prawne, przystępny język i przejrzystość przekazu o charakterze teoretycznym i praktycznym.
Daniny publiczne o charakterze niepodatkowym, na które składają się przede wszystkim obowiązkowe składki, stały się nieodłącznym elementem współczesnego systemu dochodów publicznych. Obciążają one pracowników zatrudnionych w oparciu o różne formy zatrudnienia, osoby prowadzące na własny rachunek pozarolniczą działalność gospodarczą oraz działalność rolniczą w połączeniu z zatrudnieniem pracowników czy też bez dodatkowego zatrudnienia, jak również przedsiębiorstwa działające jako osoby prawne.
W treści podręcznika można wyróżnić trzy zasadnicze części. Pierwsza z nich stanowi rodzaj wprowadzenia do tematyki niepodatkowych obciążeń przedsiębiorstw. Druga zawiera prezentację konstrukcji składek (m.in. składki na ubezpieczenia społeczne, składki na ubezpieczenie zdrowotne, składki na FEP czy FP), wpłat na PFRON oraz wpłat na PPK. Część trzecia prezentuje przykłady praktyczne obliczania danin niepodatkowych.
Podręcznik jest adresowany do studentów kierunków ekonomicznych i prawniczych, a także osób zainteresowanych prowadzeniem działalności gospodarczej.

Liczba stron: 140

ISBN: 9788322798225

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.