Niewydolność serca - Dyrla Wioletta, Światowiec Andrzej, Kuch Marek - książka

Niewydolność serca książka papierowa

Dyrla Wioletta, Światowiec Andrzej, Kuch Marek

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Z prawdziwą przyjemnością pozytywnie odpowiedzieliśmy na propozycję napisania kolejnej książki dla serii Biblioteka Kardioprofilu, chociaż mieliśmy na uwadze, że bardzo interesująca formuła 33 pytań i odpowiedzi może być dla nas dużym wyzwaniem, bowiem przedstawienie w tak zwartej formie problematyki niewydolności serca jest przedsięwzięciem ryzykownym. Staraliśmy się zwięźle, a zarazem prezyzyjnie odpowiedzieć na tytułowe 33 pytania. Jednak nie ukrywamy, że ważnych pytań dotyczących niewydolności serca mogłoby być znacznie więcej - co najmniej kolejne 33 pytania. Musimy się jednak zastanowić, czy znamy kolejne 33 odpowiedzi. Seria Biblioteka Kardioprofilu skierowana jest przede wszystkim do lekarzy praktyków. Książki w niej publikowane mają zatem w zwięzły sposób odpowiadać na najczęściej stawiane pytania i rozwiewać wątpliwości. W ostatnich latach wiedza dotycząca patofizjologii chorób układu krążenia poczyniła kolosalne postępy, między innymi, a może przede wszystkim, dzięki dominującej pozycji EBM (ang. Evidence Based Medicine, medycynie opartej na dowodach naukowych).
Wybór pytań jest oczywiście subiektywny. Liczymy na szeroki odzew i kolejne 33 pytania, tym razem sformułowane przez naszych Czytelników - z radością postaramy się na nie odpowiedzieć. Mamy nadzieję, że niniejsza monografia będzie początkiem serii kolejnych, obszerniejszych publikacji traktujących o fascynującym, ale trudnym do leczenia zjawisku, jakim jest niewydolność serca.

Liczba stron: 68

Format (wymiary): 11.0x22.0cm

ISBN: 9788362510139

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.