Norwegia 2w1 przewodnik + atlas - Duda Tomasz - książka

Norwegia 2w1 przewodnik + atlas książka papierowa

Duda Tomasz

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.

139,90 zł
od 70,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: ExpressMap
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2024
Opis

Gdzie najłatwiej spotkać trolla, a gdzie średniowiecznego rycerza? Które miasto zwiedza się w rytmie deszczowej piosenki? Dokąd udać się na skosztowanie krabów Stalina? Te i inne zagadki Północy pomoże odkryć nasz przewodnik po Norwegii. Nie brak w nim opisów największych atrakcji kraju wikingów: fenomenalnych fiordów Geirangerfjorden i Sognefjorden, lodowca Jostedalsbreen, skąpanego w blasku zorzy polarnej archipelagu Lofotów. Oprócz tego: kościoły słupowe i Miasteczko Liliputów. Spektakularne trasy: Droga Trolli, Sognefjellsvegen i Kystriksveien. Norweskie specjały: suszony dorsz i ser Gudbrandsdalsost.

Nowa jakość wśród przewodników – wyjątkowe połączenie barwnych opisów i szczegółowych map:
• mapy tras zwiedzania przedstawiające lokalizację wszystkich opisywanych miejsc,
• bogata treść – historia i kultura, przyroda i tradycje, ciekawostki i anegdotki,
• przydatne informacje praktyczne – dni i godziny otwarcia obiektów, ceny biletów, transport publiczny, noclegi, pogoda,
• sportowe co, gdzie, kiedy – dokładne opisy tras pieszych, rowerowych i samochodowych, informacje na temat możliwych form aktywności w każdym opisanym regionie,
• przejrzysty układ graficzny umożliwiający łatwe wyszukiwanie informacji,
• szczegółowy atlas Norwegii, na którym zaznaczono miejsca opisane w przewodniku.

Liczba stron: 444

Format (wymiary): 12.0x22.0cm

ISBN: 9788383551999

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.