Nowoczesne finanse przedsiębiorstwa hotelowego - Puciato Daniel, Gawlik Agnieszka - książka

Nowoczesne finanse przedsiębiorstwa hotelowego książka papierowa

Puciato Daniel, Gawlik Agnieszka

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

„Podjęty przez Autorów problem badawczy jest niezwykle aktualny i ważny, gdyż przedsiębiorstwo hotelowe pełni obecnie wiele funkcji (...). Z dużą satysfakcją stwierdzam, że recenzowana pozycja analizuje wszystkie najważniejsze aspekty nowoczesnego ujęcia finansów przedsiębiorstwa hotelowego, m.in.: strukturę finansową i sposoby zarządzania tą strukturą, zarządzanie płynnością i wynikiem finansowym, kształtowanie cen usług hotelowych, wykorzystanie rachunkowości zarządczej w procesie zarządzania hotelem, ocenę standingu finansowego oraz opłacalności przedsięwzięć gospodarczych, a także zarządzanie wartością hotelu (...). Mało jest na polskim rynku wydawnictw książek prezentujących tak szerokie spectrum finansowych aspektów funkcjonowania nowoczesnego hotelu w dowolnym miejscu na świecie."
Z recenzji wydawniczej Prof. zw. dr. hab. Mariana Nogi

Celem, jaki stawiają sobie autorzy książki, jest przedstawienie najważniejszej wiedzy z zakresu finansów przedsiębiorstw hotelowych z punktu widzenia jej przydatności w podejmowaniu decyzji. Wiedza ta jest niezbędna zarówno pracownikom, jak i menedżerom. Podejmowanie decyzji wiąże się bowiem z koniecznością przeprowadzania analiz, uwzględniających skutki finansowe tych decyzji.
Książka adresowana jest przede wszystkim do:
• studentów kierunków turystycznych,
• studentów kierunków ekonomicznych oraz menedżerskich, chcących poszerzyć swoją wiedzę z zakresu finansów przedsiębiorstwa,
• doktorantów w obrębie nauk ekonomicznych,
• pracowników przedsiębiorstw hotelowych, którzy chcą uzupełnić i uporządkować swoją wiedzę w tej ważnej dziedzinie,
• kadry sprawującej funkcje menedżerskie w hotelach.

Liczba stron: 230

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788375567540

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.