Nowy egzamin ósmoklasisty Repetytorium Język angielski -  - książka

Nowy egzamin ósmoklasisty Repetytorium Język angielski książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

33,98 zł
od 17,08 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Egzamin ósmoklasisty to Twój pierwszy poważny egzamin, od którego zależy, do jakiej szkoły się dostaniesz. Dlatego przygotuj się do niego mądrze i korzystaj z najlepszych książek! Nowe Repetytorium ósmoklasisty Język Angielski to sprawdzony przez tysiące uczniów sposób na najlepszy wynik! Polecają go nie tylko uczniowie, ale również rodzice i nauczyciele - jako książkę, która gwarantuje sukces. Wszystkie wymagane wiadomości W środku znajdziesz wszystkie aktualnie wymagane działy tematyczne ze słownictwa wraz ze słowniczkami i ćwiczeniami oraz niezbędne zagadnienia gramatyczne. Zadania, opracowane przez najlepszych anglistów, nie tylko sprawdzają wiedzę, ale też zaznajamiają z formą zadań egzaminacyjnych. Przygotowane w oparciu o najnowsze arkusze CKE, zgodnie z nową podstawą programową i wymaganiami pomogą spokojnie przygotować się nawet na najbardziej podchwytliwe pytania. Zgodne z podstawą programową i wymaganiami CKE Mnóstwo ćwiczeń, ciekawych tekstów i nagrań pozwoli przygotować się i bez stresu zdać egzamin. Dodatkowo angielskie słówka mają uproszczoną wymowę, a pod kodami QR zostały zamieszczone rozwiązania, odpowiedzi, transkrypcje i przykładowe formy wypowiedzi pisemnych. Gwarancja najwyższego wyniku! Najnowsze wydanie opracowane specjalnie na najbliższy test zawiera najbardziej aktualny zestaw zadań i najpopularniejszych tematów egzaminacyjnych! Z tym repetytorium zdasz egzamin ósmoklasisty na 100%!

Liczba stron: 240

Rok wydania: 2025

Format (wymiary): 20.5x29.5cm

ISBN: 9788381861953

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.