Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
80,00 zł
od 40,00 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Traktowanie sztuki jako inwestycji w klasycznym ujęciu nauki ?nansów wymaga odniesienia się do efektywności inwestycji, czyli podejścia ilościowego do tego problemu. Celem publikacji jest zdobycie nowej w polskich warunkach wiedzy na temat mechanizmów cenotwórczych i efektywności inwestycji w obrazy. Jest to istotne novum w rozwoju wiedzy na temat funkcjonowania rynku malarstwa jako segmentu rynku ?nansowego i oznacza wzmocnienie pozycji obrazów jako aktywa inwestycyjnego w głównym nurcie nauki ?nansów. Nowatorstwo i oryginalny wkład prezentowanej monogra?i dotyczą przedmiotu badań i metody badawczej. Obejmują: zbadanie i opisanie aukcyjnego rynku malarstwa w Polsce, wykorzystanie narzędzi wielorakiej regresji hedonicznej dla identy?kacji i kwanty?kacji determinant cen i ich zmienności. Dotyczą także zbudowania unikalnego, adekwatnego do warunków polskiego rynku malarstwa, hedonicznego indeksu cen dzieł sztuki, w którym cena obrazu jest funkcją jego charakterystyk.
Liczba stron: 366
Format (wymiary): 16.0x23.5cm
ISBN: 9788380856752