Ordynacja podatkowa 2017 - Mariański Adam, Chmielecki Łukasz, Krajewska Aleksandra - książka

Ordynacja podatkowa 2017 książka papierowa

Mariański Adam, Chmielecki Łukasz, Krajewska Aleksandra

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Istotnymi wyróżnikami tej książki są:

43 praktyczne artykuły omawiające poszczególne zagadnienia Ordynacji podatkowej z uwzględnieniem zmian w przepisach, które obowiązują od 1.1.2016 r., 1.7.2016 r., 15.7.2016 r., 1.1.2017 r., 1.3.2017 r., 1.7.2017 r.
39 wzorów dokumentów na płycie CD,
omówienie trudnych i kontrowersyjnych tematów, takich jak: klauzula przeciwko unikaniu opodatkowania, rozstrzyganie wątpliwości na korzyść podatnika, zmiany w zakresie wydawania interpretacji prawa podatkowego, nowe pełnomocnictwa w praktyce,
praktyczne ujęcie stosowania przepisów zarówno z punktu widzenia podatników, pełnomocników, jak i organów,
tekst ustawy – Ordynacja podatkowa w wersji na 1.1.2017 r. z uwzględnieniem zmian, jakie wchodzą w życie od 1.3.2017 r. oraz 1.7.2017 r.

W 2015 i 2016 r. kilkukrotnie nowelizowano ustawę Ordynacja podatkowa wprowadzając obowiązujące m.in. od 1.1.2016 r., 1.7.2016 r. i 15.7.2016 r. zmiany w zakresie istoty zobowiązania podatkowego oraz postępowania podatkowego, czynności sprawdzających, prowadzenia kontroli podatkowej, wydawania zaświadczeń oraz indywidualnych interpretacji przepisów prawa podatkowego. W życie weszły również zapowiadane od dawna przepisy regulujące przeciwdziałanie unikaniu opodatkowania. Całkowicie przebudowano również zasady udzielania pełnomocnictw.

Liczba stron: 690

Format (wymiary): 16.5x23.7

ISBN: 9788325592653

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.