Otorynolaryngologia dziecięca. Tom 2 - Zawadzka-Głos Lidia - książka

Otorynolaryngologia dziecięca. Tom 2 książka papierowa

Zawadzka-Głos Lidia

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

139,00 zł
od 69,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: PZWL
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2023
Opis

Z wielką radością przyjąłem wiadomość o przygotowaniach do wydania „Otorynolaryngologii dziecięcej”, pod redakcją dr. hab. med. Lidii Zawadzkiej-Głos, profesora UM w Warszawie. (…) W recenzowanym przeze mnie podręczniku, w 13 rozdziałach, zaprezentowano większość aktualnej wiedzy z otologii, rynologii i laryngologii dziecięcej. Autorami publikacji są przedstawiciele wiodących ośrodków otorynolaryngologii dziecięcej w Polsce i w Stanach Zjednoczonych. W książce omówione zostały zagadnienia z zakresu chorób jamy ustnej, gardła, ślinianek, krtani, tchawicy, nosa, zatok przynosowych, szyi oraz uszu, uzupełnione tematami z zakresu niedosłuchu rozwojowego, chirurgicznego leczenia niedosłuchów, zawrotów głowy, zaburzeń przetwarzania słuchowego, połykania, czy problemów foniatrycznych w populacji pediatrycznej. Przejrzysta i czytelna struktura rozdziałów oraz ciekawa oprawa ilustracyjna ułatwiają Czytelnikowi przyswojenie zawartej wiedzy w publikacji. (…) Pozostaję z wielkim uznaniem dla wysiłku Pani Profesor Lidii Zawadzkiej-Głos oraz pozostałych Autorów podręcznika, bo dzięki nim otrzymujemy ważne dzieło, służące nie tylko całemu środowisku otorynolaryngologów, ale również lekarzom chorób wieku dziecięcego i medycyny rodzinnej (…). Konsultant krajowy w dziedzinie otorynolaryngologii dziecięcej, Kierownik Kliniki Otolaryngologii ICZMP w Łodzi Prof. dr hab. med. Wiesław Konopka

Liczba stron: 302

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788301229955

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.