Outsourcing w polskich przedsiębiorstwach - Kłos Monika - książka

Outsourcing w polskich przedsiębiorstwach książka papierowa

Monika Kłos

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

62,00 zł
od 31,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: CeDeWu
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2023
Opis

Książka ta jest przewodnikiem po outsourcingu. Pokazuje, że dziś - w dobie rozwoju nowoczesnych technologii - jest on instrumentem strategicznym dla wielu przedsiębiorstw.

Pierwszą część publikacji stanowi przedstawienie outsourcingu w kontekście zarządzania strategicznego. Szczegółowo zaprezentowano w niej istotę koncepcji outsourcingu, jego rodzaje, wady, zalety, korzyści i zagrożenia, etapy projektu oraz warunki umowy outsourcingowej. Autorka określiła jego strategiczny kontekst na tle kluczowych kompetencji przedsiębiorstwa, łańcucha wartości, analizy strategicznej oraz różnych form współpracy przedsiębiorstw.

W drugiej części książki przedstawiono wyniki badań własnych - przeprowadzonych na 322 polskich przedsiębiorstwach - dotyczące skali analizowanego zjawiska, przyczyn decyzji outsourcingowych i ich wpływu na funkcjonowanie badanych przedsiębiorstw, a także wad outsourcingu, jako przyczyn jego niepowodzenia. Zaprezentowano zidentyfikowane czynniki determinujące stosowanie outsourcingu, z podziałem na wewnętrzne i zewnętrzne. Jest to opis obszernego badania dotyczącego outsourcingu, niespotkany do tej pory na polskim rynku wydawniczym. Autorka głęboko wkracza we wnętrze przedsiębiorstwa. Pokazuje błędy popełniane przez polskie przedsiębiorstwa, wskazuje jednocześnie bariery i sposoby ich pokonywania. Wykazuje także przykłady nieumiejętności posługiwania się strategią oraz niewłaściwe przykłady zarządzania projektem. Dodatkowo szczegółowa analiza zakresu stosowania, czyli obszarów stosowania outsourcingu z podziałem na poszczególne funkcje podstawowe i uboczne (według łańcucha wartości) jest cennym atutem książki.

W publikacji zaprezentowano także zalecenia (wytyczne) stworzenia projektu outsourcingowego i zarządzania nim. Zawierają one etapy skutecznego procesu outsourcingu oraz elementy dobrze skonstruowanej umowy. W konsekwencji opracowanie to wskazuje na kierunki i metody stosowania outsourcingu dla teoretyków i praktyków.

Liczba stron: 216

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788381026512

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.