Pierwszy rok życia dziecka - Waddilove Rachel - książka

Pierwszy rok życia dziecka książka papierowa

Waddilove Rachel

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Jesteś, albo wkrótce będziesz rodzicem niemowlaka?

Przeraża cię ilość sprzecznych idei i rad na temat pielęgnacji i wychowania twojego malucha?

Poszukujesz rozsądnego przewodnika, który przedstawi ci klarowną wizję tego, co powinieneś robić, a czego nie robić?

Oczekujesz, że wizja ta będzie zakorzeniona w praktycznym doświadczeniu osoby, która zajmowała się wieloma dziećmi – zarówno swoimi, jak i innych rodziców?

Jeśli tak, to ta książka jest właśnie dla Ciebie. Rachel Waddilove jest dyplomowaną położną, wychowała trójkę swoich dzieci, a przez wiele lat pracowała jako ciesząca się znakomitą opinią opiekunka niemowląt. Z jej pomocy korzystali m.in. parlamentarzyści i znane postaci mediów, np. aktorka Gwyneth Paltrow. Na skutek ponawianych sugestii swoich klientek postanowiła podzielić się swym ogromnym doświadczeniem i praktyczną mądrością w postępowaniu z niemowlętami i uczyniła to w tej właśnie książce, która stała się wielkim bestsellerem.

Wskazówki Rachel są jasne i przedstawione prostym, zrozumiałym dla wszystkich językiem. Dotyczą one m.in.:

przygotowania do przyjścia na świat nowego dziecka,

karmienia niemowlaka i wprowadzania stałych pokarmów,

jego snu i usypiania,

płaczu i sposobów uspokajania dziecka,

wprowadzania stałego rozkładu dnia,

najczęściej spotykanych chorób niemowlaków,

duchowych i emocjonalnych potrzeb dziecka.

Liczba stron: 242

Tłumacz: Bortnowska Małgorzata

Format (wymiary): 14.5x20.0cm

ISBN: 9788374826020

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.