Podręcznik medycyny rodzinnej - Saultz John W. - książka

Podręcznik medycyny rodzinnej książka papierowa

Saultz John W.

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Bardzo istotne w tym podręczniku jest to, że poruszając zagadnienia kliniczne, autorzy nie streszczają wiadomości zawartych w podręcznikach interny, kardiologii, nefrologii czy neurologii, ale prezentują te treści w taki sposób, by dostosować je do potrzeb lekarzy rodzinnych.
Część ogólna, przedstawia organizację, cele, zadania i potrzeby medycyny rodzinnej. Zgromadzony tu materiał jest oparty na doświadczeniu własnym autorów. Kolejna część stanowi swego rodzaju poradnik postępowania w co- dziennej praktyce lekarza rodzinnego wobec nagłych zachorowań. Dalej omówiono szczegółowe problemy, z którymi pacjent może się zgłosić do lekarza pierwszego kontaktu. Tym, co różni tę książkę od innych jest prezentacja problematyki ekonomicznej, socjalnej i psychologicznej związanej z danym problemem. Opisano w nim także choroby przewlekłe, takie jak cukrzyca, nadciśnienie tętnicze, choroba wieńcowa czy zapalenie stawów oraz sposobów postępowania z chorymi w takich przypadkach. Przybliżone zostały problemy związane z psychiką pacjenta i jej wpływem na ogólny stan zdrowia czyli m.in. uzależnienia, stany depresyjne, problemy rodzinne, opieka nad umierającym, problemy w relacji lekarz-pacjent. Na koniec zaprezentowano różne ważne zagadnienia, z którymi może się spotkać lekarz rodzinny, związane na przykład z medycyną wiejską i sportową, geriatrią, problemami rodzin lekarskich itp. Podręcznik ten zawiera podstawową, ale szeroko ujętą wiedzę z wielu dziedzin medycyny, dostosowaną do potrzeb lekarza rodzinnego.

Liczba stron: 840

Format (wymiary): 21.0x30.0cm

ISBN: 8388063626

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.