Pokonaj zespół metaboliczny - Mizera Justyna - książka

Pokonaj zespół metaboliczny książka papierowa

Mizera Justyna

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

49,90 zł
od 25,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Wiele osób marzy o szczupłej i zgrabnej sylwetce. Jednak czasem na drodze do jej zdobycia staje zespół metaboliczny – nazywany przez lekarzy epidemią XXI wieku. To zagrożenie nie tylko dla figury, ale również dla zdrowia i życia.
Szacuje się, że w Polsce problem ten dotyczy nawet co piątej osoby. Zespół metaboliczny to poważne schorzenie, które podstępnie i systematycznie wyniszcza organizm. Istnieje jednak dobra wiadomość. Zespół metaboliczny i związane z nim schorzenia: otyłość brzuszną, nadciśnienie i insulinooporność, można pokonać. Pokonaj zespół metaboliczny autorstwa Justyny Mizery to książka, w której znajdziesz pełne spektrum informacji na temat tego podstępnego schorzenia, 90 autorskich przepisów na zdrowe i smaczne dania, ułożone w przykładowe zestawy żywieniowe dla różnych typów schorzeń.
Justyna Mizera Jedna z najbardziej doświadczonych w Polsce dietetyczek. Od wielu lat specjalizuje się w żywieniu i suplementacji sportowców. Prowadzi szkolenia i wykłady z żywienia, m.in. przed Maratonem Warszawskim. Brała udział w programie telewizyjnym Tajemniczy składnik u boku Joanny Koroniewskiej (Polsat), współprowadziła program Teraz Kuchnia (TVN Meteo Active) a także była dietetykiem w programie Cofnij czas (TVN Style). Regularnie bywa w mediach jako ekspert (m.in. w DD TVN, Pytaniu na śniadanie). Współautorka książek Dietetyka sportowa oraz Żywienie młodego sportowca. Autorka książki Dieta okienkowa (Wydawnictwo Zwierciadło).

Liczba stron: 312

Format (wymiary): 16.5x22.0cm

ISBN: 9788381322393

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.