Polskie prawo podatkowe -  - książka

Polskie prawo podatkowe książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

89,00 zł
od 44,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Polskie prawo podatkowe jest złożone i dynamiczne, a jego funkcjonowanie zależy m.in. od zmian w polityce podatkowej, sytuacji gospodarczej kraju czy wpływu standardów Unii Europejskiej. Wymaga ono ciągłego monitorowania i analizy, aby umożliwić skuteczne i efektywne stosowanie przepisów podatkowych oraz zapewnić ochronę praw i interesów podatników.

Książka składa się z 52 rozdziałów, w których autorzy omówili zagadnienia dotyczące m.in.:
• źródeł prawa podatkowego oraz jego wykładni,
• administracji podatkowej i właściwości organów podatkowych,
• zobowiązań podatkowych,
• postępowania podatkowego i sądowoadministracyjnego,
• kontroli podatkowej i czynności sprawdzających,
• elementów konstrukcji poszczególnych podatków,
• międzynarodowego i unijnego prawa podatkowego,
• sankcji w prawie podatkowym,
• prawa karnego skarbowego,
• ochrony praw podatnika,
• czynności doradztwa podatkowego.

Autorami opracowania są przedstawiciele nauki prawa podatkowego, m.in. z takich ośrodków naukowych jak: Uniwersytet Jagielloński, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Uniwersytet Rzeszowski, a także sędziowie sądów administracyjnych i doradcy podatkowi.

Publikacja przeznaczona jest dla studentów kierunków prawniczych, administracyjnych i ekonomicznych, a także kandydatów przygotowujących się do państwowego egzaminu na doradcę podatkowego. Będzie cennym źródłem wiedzy dla praktyków stosujących przepisy prawa podatkowego, chcących uporządkować lub poszerzyć dotychczasową wiedzę.

Liczba stron: 544

Rok wydania: 2024

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788383582252

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.