Postaw na swoim - Soames Nicole - książka

Postaw na swoim książka papierowa

Nicole Soames

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Wszyscy oddziałujemy na siebie, chociaż często nie zdajemy sobie z tego sprawy. Poznaj techniki niezbędne do pogłębienia inteligencji emocjonalnej. Zrealizuj swój pomysł, sprzedaj potencjalnym inwestorom sposób na biznes, zdobądź klienta, przekonaj znajomych do swoich racji.
Z książki dowiesz się:
- jak wykorzystać inteligencję emocjonalną, by rozwinąć pewność siebie
- jak rozpoznać różne style komunikacji i wykorzystać je na co dzień
- jak z empatią wsłuchać się w innych
- czym jest storytelling i jaką siłę ze sobą niesie
- w jaki sposób oddziaływać na ludzi przez telefon i email
Dzięki lekturze poradnika staniesz wyrafinowanym graczem we wszystkich sferach życia. Ważne jest też, aby inni bezkonfliktowo zaakceptowali nasz punkt widzenia.
Książka należy do serii Inspiracja i kreatywność
W najbliższym czasie w serii ukażą się:
Od myślenia do olśnienia. 60 diagramów: jak wizualnie rozwiązywać problemy, Kevin Duncan
Eureka! 60 sposobów: jak mieć dobre pomysły, Kevin Duncan
NICOLE SOAMES jest znanym coachem i praktykiem inteligencji emocjonalnej. Zarządzała dużymi zespołami sprzedaży w Unilever i United Biscuits przez 12 lat, zdobywając bogate doświadczenie w tej dziedzinie. W 2009 roku założyła Nicole Diadem, firmę, która szkoli umiejętności handlowe i coachingowe. Od kilkunastu lat skutecznie uczy swoich klientów jak negocjować, zarządzać i wpływać na innych, by odnieść sukces.
Autorka książek Postaw na swoim (The Influence Book) i The Negotiation Book.

Liczba stron: 140

Tłumacz: Trzcińska-Hildebrandt Agata

Format (wymiary): 12.0x18.0cm

ISBN: 9788381321174

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.